B-segment SUV automobila bogatiji je za jedan poseban model – Hyundai Konu Electric. Zasigurno jedna od najtraženijih kategorija gradskih automobila u povišenom SUV izdanju imat će i u sljedećim godinama sve veću potražnju. Hyundai je napravio jedan korak prema naprijed te predstavio električni mini SUV, dok ostali proizvođači imaju konvencionalne pogone. S novom Konom Electric Hyundai će bez problema moći konkurirati svim drugim modelima jer nudi baterije velikog kapaciteta i snažne motore.
Prvi kompaktni SUV s električnim pogonom dolazi u dvije verzije pogona i kapaciteta baterije, ovisno o potrebama. Snažnija će verzija uz bateriju kapaciteta 64 kWh smještenu u podnici ispod putnika s jednim punjenjem moći prevaliti 470 km. Naravno, radi se o tvorničkom podatku, a stvarni doseg ovisi o načinu i brzini vožnje, o vremenskim uvjetima (niža temperatura znatno smanjuje doseg), korištenju trošila unutar vozila. Ali ako usporedimo naše prethodne dojmove s modelom Hyundai Ioniq Electric, koji nam je uz bateriju od 28 kWh omogućio 250 kilometara u zimskim uvjetima, za očekivati je da ćemo Konu Electric puniti vrlo rijetko ako se vozi u gradskoj vožnji.
Kad i budemo punili, podržano je brzo punjenje pa će se baterija od 0 do 80% napuniti za manje od 60 minuta, najavljuju iz Hyundaija ovu svjetsku premijeru koja će svjetlo dana ugledati u Ženevi na autosalonu, od 6. ožujka. Ne treba li vam 204 KS jak električni motor smješten u prednjem dijelu koji do stotke ubrzava za sportskih 7,6 sekundi, na izbor se nudi i slabija Kona snage 135 KS uz bateriju od 39 kWh i doseg do 300 km. I slabija i jača električna Kona pružaju 395 Nm okretnog momenta.
Što se tiče izgleda, Kona Electric će dolaziti s full LED svjetlima, u odnosu na Konu s benzinskim motorom razlikovat će se po drugačijoj prednjoj maski koja ne propušta zrak prema motoru, a dvobojnim kombinacijama eksterijera te 7-inčnim ekranom s digitalnim instrumentima, uz head-up display.
KOMENTARI