Potpuno novi Citroen C5 Aircross donosi više prostora i udobnosti

Potpuno novi Citroen C5 Aircross donosi više prostora i udobnosti

Predstavljena je druga generacija C5 Aircrossa, koji je postavljen na novu Stellantis STLA Medium platformu, a po prvi puta je dostupan i u potpuno električnoj izvedbi.

Lotus najavljuje novu električnu coupe limuzinu pod imenom Emeya
Škoda najavljuje svoj najjeftiniji električni model – SUV Epiq
U Hrvatsku stiže nova marka dostavnih vozila – Maxus

U drugoj polovici godine na većinu tržišta u Europi stiže druga generacija Citroena C5 Aircross, a sada je Citroen u manje od dvije godine potpuno obnovio ponudu svojih modela. Dizajn novog modela se temelji na konceptu C5 Aircross, koji je bio predstavljen prošle godine na Salonu automobila u Parizu.

Novi C5 Aircross je postavljen na Stellantisovu STLA-Medium platformu, a dolazi i u nešto većim dimenzijama. Tako je dužina vozila 4652 mm, širina 1902 i visina 1660 mm, dok je međuosovinski razmak narastao za popriličnih 60 mm. Vozi se na kotačima do veličine od 20 inča, a udaljenost od tla je 200 mm. Iz Citroena kažu kako je prostranost na stražnjoj klupi jednaka onoj u modelu C5 X. Prtljažnik u osnovi ima obujam od 651 litru.

Unutrašnjost je moderno dizajnirana s digitalnom instrument pločom i velikim, okomito postavljenim središnjim multimedijskim zaslonom, a šteta je što se temperatura klimatizacije podešava upravo putem zaslona. Naravno, tu su i Citroen Advanced Comfort sjedala, a ona, ovisno o opremi, mogu biti električna, grijana, ventilirana i nudit masažu, dok se stražnji nasloni mogu podesiti pod kutem između 21 i 33 stupnja. A udobnosti će pridonijeti i ovjes Progressive Hydraulic Cushions.

Što se tiče motorizacije, C5 je dostupan u izvedbi Hybrid 145 koji dolazi s 48V tehnologijom i snagom od 106 kW/145 KS, a kombinira 1,2-litreni turbo benzinac i elektromotor, a sustavu je pripojena i 0,9 kWh baterija koja je smještena ispod vozačevog sjedala. Slijedi plug-in hibrid (PHEV) kojeg pokreću 1,6-litreni turbo benzinac koji je kombiniran s elektromotorom i koji daju ukupnu snagu od 143 kW/195 KS, a pridodana je i baterija kapaciteta 21 kWh koja omogućuje vožnju i preko 100 km u gradu samo na struju.

Tu je i Citroen e-C5 Aircross koji dolazi s potpuno električnim pogonom i motorom koji daje snagu od 157 kW/210 KS i baterijom od 73 kW koja omogućuje autonomiju do 520 km, odnosno s motorom od 170 kW/230 KS i baterijom kapaciteta 97 kWh, a tada je autonomije s jednim punjenjem do 680 km. Podržavaju AC punjenje od 11 kW, odnosno od 22 kW, koje će biti dostupno od 2026. godine, dok će biti podržano DC punjenje snage do 160 kW.

KOMENTARI