U domaće salone stigao i novi BMW serije 1

U domaće salone stigao i novi BMW serije 1

Četvrta generacija kompaktnog BMW-a serije 1 od sada je dostupna i domaćim kupcima, a u ponudi je i dalje, među ostalima, i turbo dizel motor.

Za uživanciju pod otvorenim nebom
Jedinstveno opremljeni modeli koji osvajaju na prvi pogled
Stiže i treća izvedba: BMW serije 8 Gran Coupe

Četvrta generacija kompaktnog BMW-a serije 1 je stigla i u domaće salone. Podsjetimo se, predstavljena je početkom lipnja, a iako se prvotno očekivao facelift prethodne generacije, BMW je ipak predstavio novi model nakon što je treća generacija na tržištu provela tek pet godina. Nova generacija je i veća s dimenzijama 4361 mm dužine (+42 mm) i 1459 mm visine (+25 mm), no širina od 1800 mm i međuosovinski razmak od 2670 mm su ostali isti kao i kod prethodnika. Prtljažnik i dalje broji 380 litara kod izvedbi 118d i M135 xDrive, dok izvedbe 120 i 120d dolaze s prtljažnikom obujma 300 litara.

Što se motorizacije tiče, početna izvedba 120 dolazi s ukupnom snagom sustava od 125 kW/170 KS i 280 Nm okretnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 7,8 sekundi i maksimalnu brzinu od 226 km/h. Izvedba 118d dolazi sa snagom od 110 kW/150 KS i 360 Nm okretnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 8,3 sekunde i 222 km/h maksimalne brzine. Izvedba 120d pak dolazi s ukupnom snagom hibridnog sustava od 120 kW/160 KS i 400 Nm okretnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 7,9 sekundi i 222 km/h maksimalne brzine, dok top izvedba M135 xDrive dolazi s 221 kW/300 KS snažnim turbo benzincem, koji nudi 400 Nm okretnog momenta, a nudi 250 km/h maksimalne brzine i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,9 sekundi. Sve izvedbe dolaze isključivo s automatskim mjenjačem.

Unutrašnjost je donosi spojene digitalne instrumente u dijagonali od 10,25 inča te središnji multimedijski zaslon u dijagonali od 10,7 inča. U  središnjoj konzoli ne postoje nikakve tipke, već samo podešavanje otvora ventilacije, dok su glavni prekidači za grijanje stražnjeg stakla i slično prebačeni na središnji dio između vozača i suvozača. Klimatizacija se, nažalost, podešava putem zaslona. Cijene kod nas startaju od 34.632 eura, a najpovoljnija jedinica dolazi u izvedbi 118d, dok izvedba s tubo benzincem 118 košta 34.928 eura. Već je jasno koji će od ta dva modela biti prodavaniji. No cjenovno je blizu i izvedba 120d po 36.658 eura, dok je model M135 xDrive s bogatom opremom dobavljiv po cijeni od 56.435 eura.

KOMENTARI