Predstavljena je i serijska izvedba nove Cupre Terramar

Predstavljena je i serijska izvedba nove Cupre Terramar

Cupra je sada predstavila i serijsku izvedbu modela Terramar, blizanca Audija Q3, koji bi mogao biti novi hit marke.

Cupra je pripremila novi UrbanRebel koncept koji najavljuje budući sportski gradski električni model
Cupra EKS otkrila postavu vozača za novu sezonu FIA ETCR eTouring Car World Cupa
Predstavljena je prva električna Cupra: kompakt el-Born

Već smo ranije spominjali model Terramar, a sada je Cupra otkrila sve karte vezane uz novi model, a riječ je o blizancu Audija Q3, te će se zajedno s njime proizvoditi u Mađarskoj. No Terramar dolazi, po nama, u puno privlačnijem dizajnu. Terramar je dug 4519 mm, širok 1863 mm i visok 1584 mm te serijski dolazi s 18-inčnim naplatcima, dok je moguće doplatiti naplatke do veličine od 20 inča. Osim što bi trebao pružiti dovoljno prostora za putnike, ovaj se model može pohvaliti i prtljažnim prostorom od 602 litre. Bit će dostupan u devet boja karoserije, od kojih su dvije mat.

Unutrašnjost donosi 10,25-inčni virtualni kokpit, dok je multimedijski zaslon dijagonale 12,9 inča i na njemu se podešava klimatizacija. Doduše, kao i na Volkswagenima, podešavanje temperature i glasnoće zvuka se može podešavati i putem dodirnih površina ispod zaslona, no one nisu praktične za korištenje kao fizičke tipke ili kotačići. Naravno, sportska sjedala dolaze standardno.

Novi Terramar će prvenstveno pokretati klasični (ICE) motori a ponuda kreće od turbo benzinca sa 110 kW/150 KS i 250 Nm okretnog momenta koji nudi ubrzanje do stotke za 9,3 sekunde i maksimalnu brzinu od 205 km/h. Slijedi turbo benzinac s pogonom na sve kotače u dvije izvedbe – sa 150 kW/204 KS i 195 kW/265 KS, a potonji će dolaziti pod oznakom Terramar VZ i nudi okretni moment od 400 Nm, ubrzanje do stotke za 5,9 sekundi i maksimalnu brzinu od 243 km/h. Svi benzinci dolaze sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem, no zanimljivo je kako Cupra ne spominje dizelsku opciju!

U ponudi su i dvije plug-in hibridne izvedbe – ona snage 150 kW/204 KS i VZ izvedba s 200 kW/272 KS. Kod ove izvedbe dolazi baterija kapaciteta 19,7 kWh, a prema tvorničkim podacima s jednim punjenjem bi autonomija trebala biti preko 100 km, a nudi snagu punjenja do 50 kW. Prodaja kreće uskoro, a već su poznate i cijene koje u Njemačkoj startaju od 43.000 eura. Prve isporuke kupcima se očekuju do kraja ove godine.

KOMENTARI