Predstavljena je i serijska izvedba nove Cupre Terramar

Predstavljena je i serijska izvedba nove Cupre Terramar

Cupra je sada predstavila i serijsku izvedbu modela Terramar, blizanca Audija Q3, koji bi mogao biti novi hit marke.

Predstavljeni su Cupra Leon i Leon ST, a snaga motora ime je od 245 do 310 KS
Predstavljena je prva električna Cupra: kompakt el-Born
Cupra UrbanRebel Concept: 2025. godine stiže serijska izvedba

Već smo ranije spominjali model Terramar, a sada je Cupra otkrila sve karte vezane uz novi model, a riječ je o blizancu Audija Q3, te će se zajedno s njime proizvoditi u Mađarskoj. No Terramar dolazi, po nama, u puno privlačnijem dizajnu. Terramar je dug 4519 mm, širok 1863 mm i visok 1584 mm te serijski dolazi s 18-inčnim naplatcima, dok je moguće doplatiti naplatke do veličine od 20 inča. Osim što bi trebao pružiti dovoljno prostora za putnike, ovaj se model može pohvaliti i prtljažnim prostorom od 602 litre. Bit će dostupan u devet boja karoserije, od kojih su dvije mat.

Unutrašnjost donosi 10,25-inčni virtualni kokpit, dok je multimedijski zaslon dijagonale 12,9 inča i na njemu se podešava klimatizacija. Doduše, kao i na Volkswagenima, podešavanje temperature i glasnoće zvuka se može podešavati i putem dodirnih površina ispod zaslona, no one nisu praktične za korištenje kao fizičke tipke ili kotačići. Naravno, sportska sjedala dolaze standardno.

Novi Terramar će prvenstveno pokretati klasični (ICE) motori a ponuda kreće od turbo benzinca sa 110 kW/150 KS i 250 Nm okretnog momenta koji nudi ubrzanje do stotke za 9,3 sekunde i maksimalnu brzinu od 205 km/h. Slijedi turbo benzinac s pogonom na sve kotače u dvije izvedbe – sa 150 kW/204 KS i 195 kW/265 KS, a potonji će dolaziti pod oznakom Terramar VZ i nudi okretni moment od 400 Nm, ubrzanje do stotke za 5,9 sekundi i maksimalnu brzinu od 243 km/h. Svi benzinci dolaze sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem, no zanimljivo je kako Cupra ne spominje dizelsku opciju!

U ponudi su i dvije plug-in hibridne izvedbe – ona snage 150 kW/204 KS i VZ izvedba s 200 kW/272 KS. Kod ove izvedbe dolazi baterija kapaciteta 19,7 kWh, a prema tvorničkim podacima s jednim punjenjem bi autonomija trebala biti preko 100 km, a nudi snagu punjenja do 50 kW. Prodaja kreće uskoro, a već su poznate i cijene koje u Njemačkoj startaju od 43.000 eura. Prve isporuke kupcima se očekuju do kraja ove godine.

KOMENTARI