Audi A4 postaje A5, a pokreću ga benzinski i dizel motori

Audi A4 postaje A5, a pokreću ga benzinski i dizel motori

Audi je promijenio nazive modela iz srednje klase, a uskoro to isto očekuje i ostale modele, no ljubitelji dizela imaju razloga za osmjeh.

Nova faca u Q obitelji: Audi Q8
Audi activesphere concept
Predstavljena je četvrta generacija kompaktnog Audija A3 Sportback

Kao što je već ranije bilo najavljeno, Audi mijenja oznake svih svojih modela, pa će ubuduće modeli koje pokreću motori s unutarnjim izgaranjem (ICE) imati neparne oznake, dok će električni modeli imati parne oznake. Pa je tako nova generacija modela A4 dobila naziv A5. Novi A5 će biti dostupan u limuzinskoj i karavan izvedbi, no limuzina više nije prava limuzina iako tako izgleda.

Naime, A4 Sedan ima 5 vrata i puno iskoristiviji prtljažni prostor koji u osnovi zaprima 445 litara, odnosno 1299 litara s preklopljenim stražnjim naslonima, dok A4 Avant u osnovi raspolaže s 476 litara, a s preklopljenim stražnjim naslonima obujam raste na 1424 litre. Osim toga, novi A5 je narastao u duljinu za 67 mm na 4829 mm, a narastao je i u širinu za 13 mm na 1860 mm. A za veću udobnost i više prostora tu je i povećan međuosovinski razmak za 68 mm na 2900 mm.

Novi A5 je prvi model postavljen na PPC (Premium Platform Combustion) platformi a dolazi s mnogobrojnim motornim izvedbama. Početak ponude je dvolitreni TFSI sa 110 kW/150 KS, a slijedi izvedba sa 150 kW/204 KS, a potonji je dostupan i u izvedbi Quattro s pogonom na sve kotače. S5 izvedbe će pak pokretati trolitreni V6 koji razvija snagu od 270 kW/367 KS koji dolazi s 48-voltnim blagohibridnim pogonskim sustavom i dorađenim automatskim S tronic mjenjačem s dvije spojke.

Dizel ponudu čini dvolitreni turbo dizel koji razvija snagu od 150 kW/204 KS i koji također dolazi u 48-voltnoj blagohibridnoj izvedbi, a on nudi 400 Nm okretnog momenta koji je dostupan već pri 1750 okretaja. On je uparen s automatskim mjenjačem s dvije spojke, a dostupan je u izvedbi s pogonom na dva ili na četiri kotača (Quattro).

Unutrašnjost se može pohvaliti s do tri zaslona. Tako se ispred vozača nalazi 11,9-inčni Audi virtualni kokpit, dok središnjom konzolom dominira 14,5-inčni multimedijski zaslon, a u opciji je zaslon ispred suvozača dijagonale 10,9 inča. Nažalost, klimatizacijom se upravlja putem zaslona, a iz Audija kažu kako se sada koriste puno kvalitetniji materijali nego ranije.

Što se tiče izgleda, razlike između A5 i S5 su vidljive na prvi pogled zahvaljujući sportskim detaljima i većim naplatcima na S5 izvedbama. Prodaja kreće do kraja ovog mjeseca, a cijene u Njemačkoj startaju od 45.200 eura za A5 Sedan, dok za A5 Avant treba doplatiti oko 1000 eura.

KOMENTARI