Mazda Motor Corporation objavila je svoje financijske i prodajne rezultate za cijelu godinu, izvješćujući o globalnoj prodaji od 1.241.000 vozila tijekom dvanaestomjesečnog razdoblja koje je završilo 31. ožujka 2024., što je povećanje od 12% u odnosu na prethodnu godinu. Odražavajući povećanu usredotočenost na oporavak prodaje, smanjenje troškova i poboljšanje varijabilne dobiti, Mazdini prodajni rezultati donijeli su neto prodaju od 4.827,7 milijardi ¥ (30,7 milijardi €), što je 26% više u odnosu na prethodnu godinu, i to je rezultiralo pozitivnim poslovanjem tijekom cijele godine i dobiti od 250,5 milijardi ¥ (1,59 milijardi eura) i neto prihodima od 207,7 milijardi ¥ (1,3 milijarde eura), što je povećanje od 76% odnosno 45%.

Mazda CX-50
Sjeverna Amerika ostaje Mazdina najveća regija, s prodajom od 514.000 jedinica u fiskalnoj godini (+26% u odnosu na prethodnu godinu), što je između ostalog rezultat lokalnog lansiranja modela Mazda CX-70 i CX-90 i uspjeha Mazde CX -50. Na Mazdinom domaćem tržištu, Japanu, prodano je 160.000 jedinica u cijeloj fiskalnoj godini (-3% u odnosu na prethodnu godinu). Kina, Mazdino najveće tržište u Aziji, zaključila je fiskalnu godinu s prodajom od 97.000 jedinica (+15% u odnosu na prethodnu godinu).

Mazda CX-80
U Europi je prodaja porasla za 13% sa 180.000 jedinica, a rast će se nastaviti s nedavno lansiranom novom Mazdom2 Hybrid i potpuno novom Mazdom CX-80 koja stiže kasnije tijekom godine. Bilo je pozitivnih rezultata na dva najveća europska tržišta gdje je Njemačka prodala 46.000 jedinica (+23% u odnosu na prethodnu godinu), a UK je dosegla 29.000 jedinica (+8%).

Mazda CX-5
Za fiskalnu godinu koja završava u ožujku 2025., Mazdina prognoza je pozitivna za sve regije, uključujući Europu, gdje Mazda predviđa prodaju od 183.000 jedinica (+2% u odnosu na prethodnu godinu). Predviđa se da će globalna prodaja dosegnuti 1.400.000 jedinica. U nadolazećim mjesecima, Mazda će nastaviti pokretati inicijative za budući razvoj tehnologije elektrifikacije, nabavu baterija i smanjenje CO2, koristeći tehnologiju višestruke elektrifikacije, šireći uvođenje PHEV-a i blagih hibridnih aplikacija na velike proizvode, kao što je naznačeno u upravljačkoj politici do 2030.
KOMENTARI