Renault Symbioz je novi SUV kompaktnih dimenzija s puno prostora

Renault Symbioz je novi SUV kompaktnih dimenzija s puno prostora

Novi Symbioz je pozicioniran između modela Captur i Austral, a u dužini od 4,41 m donosi prtljažnik od čak 624 litre.

Započela cestovna testiranja novog Renaulta Austral, nasljednika Kadjara
Renault Grupa zabilježila značajan rast u prošloj godini
Potpuno otkrivenje: ovo je elektrificirani kompaktni SUV Renault Austral

Novi Symbioz se pridružuje liniji „vozila za život“ a donosi putnički prostor koji se može prilagođavati svim potrebama, nudi puno prostora, a i dalje zadržava prilično kompaktne dimenzije. S dužinom od 4,41 m Symbioz je pozicioniran između modela Captur i Austral, a ujedno je i posljednji model u prodoru strategije Renaulution u C-segmentu. Postavljen je na proširenu verziju platforme CMF-B kakvu već koriste Clio, Captur i Megane Conquest, a donosi lice koje smo već imali prilike vidjeti na nedavno redizajniranom Capturu, dok se straga u potpunosti razlikuje od njega, i donosi oštrije linije, i, po nama, privlačniji i moderniji izgled. Dolazit će s 18 i 19 inčnim naplatcima jedinstvenog dizajna. Kupcima će se nuditi sedam boja karoserije, uključujući i novu plavu boju Mercury.

U unutrašnjosti nas čeka klizna stražnja klupa koja se može pomicati za 16 cm i tako stvoriti prostor za koljena od 221 mm straga, a tada je obujam prtljažnika 492 litre, dok on raste na 642 litre kada je sjedalo pomaknuto naprijed.Dolazit će u četiri izvedbe – Evolution, Techno, esprit Alpine i Iconic, a od izvedbe Techno serijski donose bežični punjač, kao i pretinac za rukavice obujma 7 litara. Tu su i četiri USB utičnice, uključujući i dvije straga, a panoramski krov Solarbay dolazi bez sjenila zahvaljujući tehnologiji AmpliSky, koja automatski zatamnjuje staklo. Može se birati između četiri položaja – potpuno prozirno, potpuno zatamnjeno, prozirno sprijeda i zatamnjeno straga te obratno.

Središnjim dijelom dominira 10,4-inčni multimedijski zaslon, dok se ispred vozača nalazi 10,3-inčni zaslon. Tu je i najnovija izvedba softvera, a uz doplatu je dostupan i Harman Kardom audio sustav s devet zvučnika. Naravno, nezaobilazan je i niz sustava pomoći vozaču, kao i najnoviji sigurnosni sustavi.

Za pogon se brine dobro poznati E-Tech hybrid 145 pogonski sustav sa 145 KS. Serijsko-paralelna hibridna arhitektura kombinira dva električna motora (glavni električni motor snage 36 kW i visokonaponski elektropokretač-generator snage 18 kW) s 1,6-litrenim četverocilindarskim benzinskim motorom snage 69 kW (94 KS), pametnim dog-clutch mjenjačem s više načina rada i baterijom od 1,2 kWh. Cijena još nije objavljena, kao ni točan početak prodaje, no očekuje se kako će to biti na jesen.

KOMENTARI