
Iako pojedini proizvođači najavljuju kako će više neće proizvoditi modele u B segmentu, kao što je Kia već povukla Rio, a upitna je i sljedeća generacija Seat Ibize, Volkswagen Pola i Škode Fabije, no MG smatra kako u ovoj klasi ima tržišta, i u tome ne griješi. MG je prvo predstavio hibridnu izvedbu, a kasnije će stići i benzinska i električna izvedba, vjerojatno do kraja ove godine.

Novi MG3 je veći od prethodnika, koji se nije prodavao u EU, a sada je dug 4113 mm, širok 1797 mm i visok 1502 mm, dok mu je međuosovinski razmak dug 2570 mm. Prtljažni prostor ima obujam od 293 litara, a očekuje se i prostrana kabina. Izgled je moderan, a kupci će moći birati između sedam boja karoserije – York bijele, St Moritz plave, Flaming crvene, Morning žute, Pearl crne, Blade srebrne i Hampstead sive.

MG3 Hybrid+ je prvi MG koji ima ugrađenu hibridnu tehnologiju bez priključka, a sastoji se od pet elemenata: motor, mjenjač, baterija, električni motor i generator.. Ukupna snaga sustava je 143 kW/194 KS, što omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8 sekundi, dok međuubrzanje od 80 do 120 km/h traje 5 sekundi, a pritom je prosječna potrošnja 4,4 litre.

Osnovu pogona čine 1,5-litreni benzinac Atkinsonovog ciklusa koji razvija snagu od 75 kW/102 KS i elektromotor koji razvija snagu od 100 kW/136 KS. Tome je pridodana i 1,83 kWh baterija, kao i trostupanjski automatski mjenjač. Nude se tri načina vožnje – Eco, Standard i Sport. Eco način kalibriran je za optimalnu uštedu goriva i vozačima pruža nježan odziv gasa, dok Standard pruža spoj ekonomičnosti i performansi te dobro funkcionira za većinu vrsta putovanja. Sport ima osjetljiviju kalibraciju, izvlači najbolje iz kombinirane izlazne snage, pružajući neke od najboljih performansi u klasi hibridnih hatchback vozila B segmenta.

U ponudi će biti tri paketa opreme – Standard, Comfort i Luxury, a sve izvedbe dolaze sa 7-inčnim zaslonom instrumenata, kao i s 10,25-inčnim središnjim multimedijskim zaslonom, kao i klima uređajem, četiri USB priključka, stražnjom kamerom i stražnjim parking senzorom. Više razine opreme uključuju kožne presvlake, ulazak bez ključa, grijana prednja sjedala i upravljač, kao i kameru od 360 stupnjeva.

MG3 također ostvaruje pogodnost od najnovijih naprednih sustava za pomoć u vožnji (ADAS). Povećana sigurnost postiže se putem tehnologije MG Pilot koja uključuje sustav pomoći pri zadržavanju trake sa sustavom upozorenja na napuštanje trake, prilagodljivi tempomat, upozorenje na frontalni sudar i pomoć pri vožnji u prometnim gužvama.

Cijena za sada nije objavljena, no očekuje se kako bi trebala biti oko 20.000 eura za hibridnu izvedbu, uz garanciju od 7 godina ili 150.000 kilometara.


KOMENTARI