Već je ranije potvrđeno ime Milano za manji SUV iz Alfa Romea, a sada je stigla i potvrda datuma premijere – 10. travnja ove godine, a razvojni testovi na Alfa Romeo Milano napreduju na testnoj lokaciji Balocco. Pod stručnim vodstvom tima talijanskih inženjera koji su odigrali glavnu ulogu u izvanrednim 100% Alfa Romeo projektima (kao što su 4C, 8C, Giulia i Stelvio Q i Giulia GTA), Milano – automobil koji radi Alfa Romeo ima debi u svijetu 100% električnih vozila – i njegov razvoj se usavršava. Razvojne strategije koordinira talijanski tim inženjera Alfa Romea na poligonu Balocco Proving Ground, gdje testni vozači nalaze idealne uvjete da na stazi testiraju zahtjeve i ciljeve koje su postavili dinamički inženjeri Alfa Romea, koji su odgovorni za ocjenu projekta.

Pod vodstvom stručnjaka Domenico Bagnasca, odgovornog za provjeru dinamičke suštine vozila, Milano se podešava prema izvanrednim ciljevima, kao i uvijek za svaki Alfa Romeo. Karijera Domenico Bagnasca uključuje razvoj nekoliko sportskih automobila Alfa Romeo koji su postali dio kolektivnog pamćenja, kao manifest užitka u vožnji i sportskog duha marke: nezaboravni 8C, brutalni 4C, legendarna Giulia GTA i mnogi drugi.

Tim je usmjeren na izvanrednu dinamiku, uz ciljane i specifične intervencije na ovjesu. Cilj ostaje nepogrešiva dinamika vožnje, temeljena na izravnoj i izuzetno preciznoj geometriji upravljanja, kako bi se zajamčio brz prolazak kroz zavoje uz visoku razinu prianjanja. Na čelu projekta je Stefano Cereda, veliko ime u projektima Alfa Romea, a prije nego što je preuzeo upravljanje projektom Milano, Stefano je dao zeleno svjetlo za razvoj Tonale Plug-In Hybrid Q4 motora od 280 KS.

Tehnički razvoj modela Milano vodi Luigi Domenichelli, stručni talijanski inženjer zadužen za integraciju i provjeru svih podsustava vozila u pogledu performansi, izdržljivosti i udobnosti. Ambiciozni ciljevi dizajna usmjereni su na oboje, jamčenje prepoznatljivog upravljanja cestom Alfa Romea i vodeće ergonomije u klasi, temeljene na izvrsnom i sofisticiranom sučelju čovjek-stroj.

KOMENTARI