Peugeot je predstavio i redizajnirani 208

Peugeot je predstavio i redizajnirani 208

Peugeot 208 je najprodavaniji automobilu Europi, a sad je pravo vrijeme za osvježenje, kako bi nastavio istim putem.

Čak šest Peugeota je bilo izabrano za Europski automobil godine
Sa svega 95 komada prednosti ispred Clija, Golf je najprodavaniji u Europi u prvoj polovici godine
Peugeot 208 u specijalnoj seriji Active Limited

Nakon što je u svibnju predstavio osvježeni 2008, Peugeot je pripremio i osvježenje za model 208, iznimno važan model koji je prošle godine bio najprodavaniji automobil u Europi, a od lansiranja krajem 2019. godine proizvedeno je gotovo milijun primjeraka ovog modela. Peugeot je pojednostavio izbor i sada će se nuditi tri paketa opreme – Active, Allure i GT, a u ponudi će biti šest pogonskih sklopova.

Redizajnirani 208 donosi novi izgled prednjeg dijela s novim svjetlosnim potpisom, a GT izvedba, kakvu vidite na fotografijama, donosi i tri neovisna LED optička modula koja čine izgled kandži. Tu je i novi svjetlosni potpis na stražnjem dijelu vozila, a sprijeda je vidljiv i novi Peugeot logo.

208 dobiva i dvije nove boje karoserije – Agueda žutu i Selenium sivu, a ukupan broj dostupnih boja je sada sedam. Također, bez obzira na paket opreme, svi modeli dolaze sa sjajno crnim poklopcima retrovizora, dok GT izvedba dolazi i sa sjajno crnim lukovima kotača i opcijskim crnim krovom. U ponudu stižu i novi aluminijski naplatci u veličinama od 16 i 17 inča.

Unutrašnjost donosi nove tkanine na sjedalima, novim presvlakama od Alcantare koji dolaze u opciji, a sada serijski sve izvedbe dobivaju i 10-inčni multimedijski zaslon. Također, osim osnovnog paketa Active, sve ostale izvedba donose i 10-inčne digitalne instrumente. Promijenjen je i izgled ručice ručnog mjenjača.

Što se motorizacije tiče, u ponudi su benzinci PureTech sa 75 KS (5 brzina) i 100 KS (6 brzina), a slijede novi blagohibridni motori Hybrid 100 i Hybrid 136, a oba dolaze s 48 voltnim hibridnim sustavom koji je kombiniran s e-DCS6 elektrificiranim 6-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke koji uključuje elektromotor.

Što se tiče električne izvedbe, ona sada ima oznaku E-208, gdje je slovo e postalo veliko, a sada dolazi s motorom koji razvija snagu od 115 kW/156 KS koji je kombiniran s 51 kWh baterijom s autonomijom od 400 km. Tu je i podrška za brzo punjenje do 100 kW gdje punjenje traje 25 minuta (20-80 %), dok na 7,4 kWh Wallboxu punjenje traje 4 sata i 40 minuta.

Objavljeni su i paketi opreme, pa tako serijski u paketu Active dolazi novi svjetlosni potpis s 3 vertikalne grupe sprijeda i 3 vodoravne LE diode straga, ručni klima uređaj, električni prednji i stražnji prozori, električni retrovizori, Peugeot i-Cockpit s 10-inčnim središnjim zaslonom osjetljivim na dodir, USB-C utičnica na prednjoj strani. Sljedeći paket opreme je Allure koji donosi i 16-inčne aluminijske naplatke “NOMA”, rešetku u boji karoserije, pomoć pri parkiranju sprijeda i straga, električno sklopivi retrovizori, Peugeot i-Cockpit s 10-inčnom digitalnom instrument tablom i 10-inčnim HD središnjim zaslonom osjetljivim na dodir, Peugeot i-Connect infotainment sustav s potpunom povezanošću pametnog telefona, 2 USB-C utičnice sprijeda, 1 USB-C utičnica i 1 USB-A utičnica straga.

Top model GT donosi još i Full LED prednja svjetla, parkirnu kameru visoke razlučivosti, pristup i pokretanje bez ključa, prilagodljivo ambijentalno osvjetljenje, 10-inčnu digitalnu ploču s instrumentima s 3D zaslonom, električno sklopive retrovizore s osvjetljenjem dobrodošlice, sjajni crni lukovi kotača, GT značke i ostalu opremu. Cijene još nisu poznate.

KOMENTARI