Po prvi puta se atmosferski 6-cilindrični motor iz modela 911 GT3 ugradio u otvoreni 718 Spyder, koji je identičan modelu 718 Cayman GT4 RS coupe, a ovaj četverolitreni motor razvija maksimalnu snagu od 368 kW/500 KS i pritom nudi 450 Nm okretnog momenta. Kombiniran je sa 7-stupanjskim PDK mjenjačem sa skraćenim brzinama, što mu omogućuje odlične performanse.

Tako ubrzanje od 0 do 100 km/h traje svega 3,4 sekunde, dok od 0 do 200 km/h ubrzava za 10,9 sekundi. U odnosu na izvedbu bez oznake RS, ova izvedba nudi dodatnu snagu od 59 kW/80 KS, dok je ubrzanje od 0 do 100 km/h skraćeno za pola sekunde. Pritom je maksimalna brzina povećana s 300 km/h na 308 km/h.

Osim što mu je povećana snaga, novi model dolazi i s dodatnom uštedom u težini. Tako ona iznosi 1410 kg, što je za 40 kg manje u odnosu na model 718 Spyder, a čak je 5 kg lakši i od modela 718 Cayman GT4 RS.

Osim sportskih branika i drugačijih naplataka, 718 Spyder RS dolazi i s ručnim jednoslojnim lakim mekanim krovom, koji je, sa svim mehaničkim dijelovima, težak svega 18,3 kg. To je 7,6 kg manje od modela 718 Spyder i 16,5 kg manje od modela 718 Boxster.

Unutrašnjost je također dorađena i donosi RS sportski upravljač koji je presvučen s Race-Texom i dolazi sa žutom oznakom na 12 sati, a sportska školjkasta sjedala su napravljena od lakog CFRP-a i karbona, dok su presvlake od crne kože s crvenim kontrastnim dijelom.

Cijena u Njemačkoj starta od 155.575 eura, a premijeru će imati u lipnju na događaju povodom 75. godišnjice Porsche Sports Cars u Stuttgart-Zuffenhausenu, a odmah nakon toga će se pojaviti i na Goodwood festivalu brzine u Engleskoj.








KOMENTARI