Novi Ford EcoSport

Novi Ford EcoSport

Fordov SUV EcoSport povećava kvalitetu, uvodi nove tehnologije te pruža više udobnosti

Retro stil: Ford Mustang FX Package
10 činjenica o najnovijem Fordu Focusu
Hennessey VelociRaptor 500 najavljen za kraj ove godine

Predstavljeni novi Ford EcoSport dolazi s novim 1,5-litarskim EcoBlue dizelskim motorom, robusna vanjština nudi više mogućnosti personalizacije kao što je odabir boje krova. Novost je i sportska EcoSport ST-Line inačica, mogućnost B&O vrhunskog zvučničkog sustava, a možete imati grijanje upravljača, dodirni ekran do 8 inča dok se za povezivanje s telefonima brine Sync 3 tehnologija.

Ford EcoSport spada u kompaktna SUV vozila i po prvi put nudi Ford Intelligent All Wheel Drive koja pruža bolji osjećaj vožnje na cesti i u offroad vožnji. Automobil sad nudi i novi dizelski motor obujma 1,5 litara, uz snagu 125 KS. U vožnji vozač može koristiti tempomat s regulatorom ograničenja brzine, stražnju kameru, dinamičniji vanjski izgled kroz 12 boja. Sada je moguće naručiti kontrastnu boju krova koja se prostire i na stupove prozora, gornje okvire vrata, ogledala na vratima. U interijeru se nalazi plutajući 8-inčni ekran osjetljiv na dodir.

Od 2014. godine kada je po prvi put predstavljen Ford EcoSport u Europi je prodano 166.000 vozila, a u prošloj 2016. godini prodaja je rasla za 40%, izjavljuju iz Forda. Prodaja SUV vozila najbrže je rastući segment u Europi, rast je veći od 21 posto na godišnjoj razini, što predstavlja više od jedne četvrtine svih registriranih vozila u Europi. Prošle je godine prodaja Fordovih SUV-ova rasla za 30 posto.

EcoSport se proizvodi u Fordovom pogonu u Rumunjskoj u koji je uloženo 200 milijuna eura. U istoj se tvornici proizvode dva SUV modela Kuga i Edge. Sredinom 2018. godine Ford EcoSport dolazit će s inteligentnim pogonom na sve kotače – za samo 20 milisekundi mjerit će se koliko koji kotač zahvaća površinu ceste te će se podešavati snaga zakretnog momenta u omjeru 50:50 između prednjih i stražnjih kotača. Tih 20 milisekundi dvadeset puta je brže od treptanja okom. Sustav će neprimjetno prebacivati moment između sva četiri kotača te tako osiguravati sigurniji položaj na cesti, naročito pri skliskim uvjetima.

Spomenuti 1.5-litreni četverocilindrični turbodizelski motor snage 125 KS bit će kombiniran s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem, uz 300 Nm okretnog momenta. Dizajniran je za isporuku veće snage i poboljšanih performansi, uz smanjenu emisiju CO2.

Integrirani usisni razvodnik podešen je za optimalno „disanje” motora, recirkulacija ispušnih plinova s niskim tlakom kombinirana je s vodeno-zračnim hlađenjem za učinkovitije izgaranje i smanjenu emisiju plinova. Turbopunjenje s niskim tlakom daje brži i kontroliraniji odgovor turbine u vožnji, a korišteni su materijali iz raketnog motora namijenjeni visokim temperaturama. Visokotlačni sustav ubrzigavanja goriva je osjetljiviji, tiši te nudi precizniju isporuku goriva.

Ostali motori u ponudi su 1.5 TDCi dizel snage 100 KS dostupan samo u verziji s prednjim pogonom i novim šeststupanjskim ručnim mjenjačem te 1.0-litreni EcoBoost benzinski turbomotori snage 140 i 125 KS. Sredinom 2018. godine 1.0 EcoBoost sa 100 KS bit će dostupan uz 6-stupanjski ručni mjenjač.

KOMENTARI