Smart #1 mijenja image brenda, a ujedno je i najveći model ovog proizvođača ikada

Smart #1 mijenja image brenda, a ujedno je i najveći model ovog proizvođača ikada

Smart je predstavio prvi model ''novog vala'' ovog brenda, a riječ je o električnom SUV modelu koji dolazi s 5 sjedala i puca na premium.

Prvi Smart SUV će se zvati #1 i imat će električni pogon
Kraj za Smart ForTwo, a nasljednik samo uz eventualnog partnera
9 KS više za sve Stellantisove modele s blagohibridnim motorom

Smart je još na jesen prošle godine predstavio Concept #1, model kojim je najavio novu filozofiju i budućnost ovog brenda, a jučer je održana i premijera novog modela, kojemu je ime jednostavno #1. Smart #1 će se proizvoditi u Kini, a zajedno su ga razvili Geely i Mercedes-Benz.

Novi model dolazi na novoj platformi, a ujedno je i najveći Smart ikada. Dužina modela #1 je 4270 mm, širina 1822 mm i visina 1636 mm, dok je međuosovinski razmak dug 2750 mm. Težina praznog vozila je 1820 kg, a nosivost mu je 450 kg.

Uz 5 putnika ovaj model može prevesti i dosta prtljage, a prtljažnik ima obujam između 273 i 411 litara, ovisno o tome kako je postavljena stražnja klupa i koliko mjesta za koljena treba putnicima straga. Uz to, ispod poklopca motora je dodatan prtljažnik od 15 litara, idealan za spremanje kablova za punjenje.

Dizajn vozila je ostao vrlo sličan konceptu, što je za svaku pohvalu, a ističe se svjetlosnim sklopovima koja se protežu čitavom širinom vozila, kako sprijeda, tako i straga, a ne možemo se oteti dojmu kako straga neodoljivo podsjeća na Mercedesove EQ SUV modele. Smart #1 se vozi na 19-inčnim aluminijskim naplatcima s gumama 235/45 R19.

Za pogon se brine elektromotor koji razvija maksimalnu snagu od 200 kW/272 KS i nudi 343 Nm okretnog momenta, a on pokreće stražnje kotače. Kasnije bi trebale stići i izvedbe s dva motora. Ugrađena baterija ima kapacitet od 66 kWh i omogućuje autonomiju između 420 i 440 km, a podržava AC 22 kW i DC 150 kW punjenje. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 180 km/h, dok podataka o ubrzanju nema.

Unutrašnjost, osim mnogo prostora, donosi i 9,2-inčnu digitalnu instrument ploču te 10-inčni head-up zaslon, dok je središnji multimedijski zaslon dijagonale 12,8 inča i donosi FullHD rezoluciju. Iz Smarta obećavaju premium doživljaj u unutrašnjosti zahvaljujući upotrebi kvalitetnih materijala, a nudit će se i opcijski stakleni krov.

Za sada nema nikakvih informacija o cijenama, no zna se kako će prodaja krenuti krajem ove godine.

KOMENTARI