Kako Volvo zamišlja električnu budućnost pokazuje konceptom Recharge

Kako Volvo zamišlja električnu budućnost pokazuje konceptom Recharge

Već je ranije objavljeno kako Volvo do 2030. godine planira proizvoditi samo električna vozila, a smjer u kojem će ići dizajn i tehnologija novih modela pokazuje konceptom Recharge.

Kia nakon manje od tri godine obnovila ne baš uspješan model EV6
U osam mjeseci naručeno 40.000 električnih Dacia Spring
Redizajn za sve izvedbe Mini modela

Kao i mnogi drugi proizvođači, i iz Volva je nedavno stigla vijest o tome kako će do 2030. godine u njihovoj gami biti samo električna vozila, a sada je predstavljen i koncept Recharge. On, naime, najavljuje potpuno novu generaciju električnih vozila koji će stizati iz Volva. Koncept Recharge je postavljen na SPA2 platformu i donosi potpuno novi dizajnerski izričaj, a neki njegovi dizajnerski elementi će se zasigurno naći i na novoj generaciji modela XC90, koja stiže već sljedeće godine i koja će se nuditi i s električnim pogonom.

No ono što je već na prvi pogled vidljivo je jednostavnost dizajna, te čiste linije koje će karakterizirati nove generacije Volvo automobila. Sprijeda su i dalje LED dnevna svjetla Thorovog čekića, no sada bez prednje maske, a Volvo logo je povećan.

Gledajući s boka, linije su čiste i jednostavne, te s vrlo velikim limenim površinama, dok su straga vidljive klasične linije stražnjih svjetala koji se uz sam rub karoserije spuštaju od krova do branika, i tamo se pod kutem od 90 stupnjeva prelamaju i kreću prema sredini stražnjeg kraja.

U unutrašnjosti također vrijedi pravilo manje je više, pa osim malene digitalne instrument ploče i velikog 15-inčnog tableta, koji je ujedno i jedina stvar koja se nalazi na središnjoj konzoli, a tu su i četiri zasebna sjedala. Ona je napravljena od recikliranih materijala, a ispod nje je smještena baterija. No osim toga, Volvo je prilično štur s informacijama, no objavljeno je kako rade na novoj generaciji baterija koje bi s jednim punjenjem trebale omogućiti i do 1000 km autonomije, a u automobilima bi se trebale pojaviti već sredinom ovog desetljeća.

KOMENTARI