Kada je početkom ove godine Dacia objavila novu strategiju, Dacia je dala do znanja kako okreće novu stranicu u svojoj povijesti. Novo poglavlje odražava se u novom logotipu, amblemu i bojama. No ipak, marka ostaje vjerna svojem duhu. Iako formula uspjeha ostaje ista, novi vizualni identitet dodatno naglašava njezine vrijednosti: jednostavnost, autentičnost i robusnost, uvijek po poštenoj cijeni. Denis Le Vot, CEO marke Dacia, opisuje Daciju kao „marku koja definira značenje esencijalnog vozila” i koja je istodobno pristupačna i privlačna.
Novi logotip i novi amblem simboliziraju Dacijinu posebnost i odvažnost te čine krunu obnovljenog vizualnog identiteta. Plod su napora dizajnerskog tima koji je kroz njih želio izraziti suštinu Dacijine filozofije kojom se marka vodi od samog početka. Logotip, središnji element novog vizualnog identiteta, ostavlja snažan dojam čvrstoće i stabilnosti. Oblik slova „D” i „C” namjerno je pojednostavljen, a sama su slova prikazana kao međusobno zrcalne slike koje simboliziraju ekonomično razmišljanje i dovitljivost marke. Geometrijske linije logotipa stvaraju dojam mehaničkog kretanja niza slova.
Amblem, s druge strane, predstavlja samo srce logotipa jer su u njemu slova „D” i „C” povezana kao lancem; snažno i neraskidivo. Zahvaljujući tomu novi je amblem moćan, znakovit i lako prepoznatljiv, čak i izdaleka. Iako jednostavni i lako razumljivi, novi elementi vizualnog identiteta nabijeni su značenjem te odražavaju izdržljivost Dacijinih modela – kvalitetu u kojoj svakodnevno uživaju milijuni kupaca. Tu je i nova paleta boja, temeljena na kaki-zelenoj, a označava povezanost marke s prirodom te istovremeno simbolizira terene na kojima Dacijini modeli, baš kao i njihovi kupci, dolaze na svoje.
Sada su u ponudi i dodatne tri zemljane boje: tamna kaki, boja terakote i boja pijeska; te dvije dodatne boje, jarko narančasta i zelena, čime se zaokružuje ponuda i stvara dojam tehnološki naprednog vozila. Suštinu marke utjelovljuje i novi vizualni jezik koji odražava potrebu za slobodom, odmorom i povratkom prirodi. Riječ je o temeljnim potrebama kojima mnogi od nas teže. One nam omogućuju da se posvetimo onomu što je doista važno i oslobodimo svega nepotrebnog. Dacia. Sve što ti treba.
Počevši od lipnja 2021., novi identitet marke postupno će se komunicirati različitim kanalima (internetske stranice marke, oglašavanje, brošure…), a od 2022. godine krasit će i Dacijina prodajna mjesta. Novi logotip i amblem zasjat će na Dacijinim vozilima od druge polovice 2022.
KOMENTARI