Maserati je predstavio Ghibli Hybrid, prvi hibridni Maserati u serijskoj proizvodnji, a koji se može pohvaliti i 80 kg lakšom težinom u odnosu na dizelsku izvedbu!
Ghibli Hybrid kombinira dvolitrenog turbo benzinca s 48V alternatorom i dodatnim električnim kompresorom (e-Booster) koji daju ukupnu snagu od 330 KS i 450 Nm okretnog momenta koji je dostupan već od 1.500 okretaja.
Motor je uparen s 8-brzinskim ZF automatskim mjenjačem, a pogon je na stražnje kotače. Baterije su smještene u stražnji dio vozila, a Ghibli Hybrid je postavljen na 18-inčne aluminijske naplatke s gumama u dimenziji 235/50 R18.
Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno mu je 5,7 sekundi, dok mu je maksimalna brzina 255 km/h i pritom je prosječna potrošnja 8,5 – 9,6 litara, a CO2 vrijednost od 192 do 216 g/km.
U unutrašnjosti vozila se nalazi digitalna instrument ploča s novim dizajnom, a povećan je i središnji multimedijski zaslon na 10,1 inča, koji također donosi novi dizajn. Tu su i sportska sjedala s plavim kontrastnim detaljima, koji se mogu vidjeti i izvana na logotipu, bočnim otvorima za zrak i kočionim kliještima.
Ghibli Hybrid donosi i redizajniranu prednju masku, novu grafiku stražnjih svjetala i optimizirani ispušni sustav, a ovaj model je prvi korak prema elektrifikaciji svih novih Maserati modela. Prvi potpuno električni Maserati će biti GranTurismo i Gran Cabrio, čije se predstavljanje očekuje tijekom 2021. godine.
KOMENTARI