Stigao je Renault Clio Tce 100 LPG s pogonom na plin

Stigao je Renault Clio Tce 100 LPG s pogonom na plin

Clio je od sada dostupan i s pogonom na plin, čime se ostvaruju i do 30 % manji troškovi vožnje, a proizvodi se u susjedstvu, u tvornici Revoz u Novom Mestu.

Redizajnirani Renault Clio stigao na tržište
Renault E-Tech: Od Lego modela do hibridne inovacije
Rekord za Renault Zoe: 10.000 registriranih i još 11.000 naručenih primjeraka u lipnju

Kako cijene goriva ponovo rastu, tako ponovo sve više ljudi razmišlja o pogonu na plin, a da slično razmišljaju i u Renaultu dokazuje i to što je ovih dana na naše tržište stigao novi Clio pogonjen plinom, a dolazi u kombinaciji s trocilindričnim turbo benzincem sa 100 KS.

Nudi okretni moment od 170 Nm pri 2.000 okretaja, a odlikuje se štedljivošću i CO2 emisijama koje su 8 % manje nego kod izvedbe pogonjenje samo benzinom. Može voziti samo na benzin ili samo na plin, a s oba napunjena spremnika, bez posjeta benzinskoj postaji može prijeći i više od 1.000 km. Takav način rada omogućuje gotovo neograničenu vožnju: benzin je dostupan na svim benzinskim postajama, dok je plin u Europi dostupan na svakoj četvrtoj benzinskoj postaji te na sve brojnijima u Hrvatskoj. Povrh toga, vozila s plinskim pogonom mogu pristupiti podzemnim garažama zahvaljujući ugrađenim sigurnosnim značajkama (zaštitni ventil, nepovratni ventil i ograničeno punjenje spremnika do najviše 80 %).

Integracija plinskog pogona u automobil obavlja se izravno u tvornici, a to znači jednostavno naručivanje bez dodatnih kašnjenja te komunikacija sa samo jednom stručnom osobom u Renaultovoj mreži, zaduženom za jamstvo i održavanje vozila. Benzinski motor od početka je konstruiran tako da omogući pogon na plin. Dodatan spremnik za plin izrađen je od čvrstog čelika i ugrađen na mjesto rezervnog kotača kako ne bi dolazio u doticaj sa spremnikom za benzin. Nepovratni ventil, ograničeno punjenje spremnika do najviše 80 %, ograničenje protoka goriva, solenoidni ventil i sigurnosni ventil upotpunjuju tehnički sustav.

Uporaba je jednostavna za vozača. Prebacivanje s benzinskog na plinski pogon i obratno postiže se na dva načina: ručno, pritiskom tipke smještene u putničkom prostoru (odabrani način primjenjuje se i tijekom sljedećeg pokretanja vozila) ili automatski, kada se spremnik plina isprazni. Poseban pokazivač prikazuje razinu napunjenosti spremnika plina. Punjenje spremnika plina (32 l na novom Cliju) također je brzo i jednostavno (traje samo dvije minute). Druga prednost ove domišljate integracije jest zadržavanje postojećeg obujma prtljažnika iznad razine podnice (na mjesto rezervnog kotača postavljen je spremnik plina).

Cijena za Renault Clio LPG s plinskom instalacijom kreće od 116.400 kuna za opremu Zen, gdje serijski stižu prednja i stražnja LED svjetla, klima uređaj, električni retrovizori, radio R&GO s funkcijama MP3, Bluetooth, AUX, USB, DAB i drugom opremom. Dostupan je i s bogatijom Intens opremom po cijeni od 127.400 kuna.

KOMENTARI