Pick-up Peugeot Landtrek nećemo viđati na našim cestama

Pick-up Peugeot Landtrek nećemo viđati na našim cestama

Peugeot je predstavio novi pick-up za tržište Latinske Amerike i Afrike, a iako je najavljeno kako će stići i na još neka tržišta, Europa neće biti među njima.

Novi Peugeot 408 je fastback SUV
Natjecateljski Peugeot 9X8 osvojio je nagradu za najljepši hiperautomobil na Međunarodnom festivalu automobila
Peugeot je obnovio svoj najmanji SUV 2008

Peugeot je za tržište Latinske Amerike i Afrike predstavio novi pick-up Landtrek koji će dolaziti u tri izvedbe – s kratkom i dugom kabinom, ali i u izvedbi s kratkom kabinom i straga samo šasijom koja je spremna za dogradnju. Nosivost ovog automobila ovisi o izvedbi, a u najboljem slučaju to je 1.210 kg, dok može povući prikolicu tešku do 3.500 kg. Zanimljivo je da može prevesti između dvoje i šest putnika, jer se sprijeda može birati između dva sjedala i središnji naslon za ruke, ili Multiflex klupa gdje onda mogu stati dva putnika i vozač.

Također, izvedba s jednostrukom kabinom je duga 5.390 mm, dok je izvedba s dvostrukom kabinom kraća za 60 mm, dok je širina uvijek ista i iznosi 1.963 mm. Veličina utovarnog prostora varira od 1.630 mm do 2.430 mm dužine, odnosno od 1.638 mm širine u najširem dijelu, do 1.220 mm širine između kotača.

Peugeot kupcima Landtreka nudi mogućnost izbora pogona na prednje ili sve kotače, a u ponudi su dva motora, 1,9-litreni turbo dizel sa 150 KS i 350 Nm okretnog momenta u kombinaciji sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem, ili 2,4-litreni turbo benzinac s 210 KS i 320 Nm okretnog momenta u kombinaciji sa 6-brzinskim ručnim ili automatskim mjenjačem. Zanimljivo je vidjeti kako dizel motor zadovoljava Euro4 norme, dok benzinac zadovoljava Euro5 norme.

Maksimalne brzine se kreću od 171 do 182 km/h, a ubrzanja do 100 km/h traju od 11,2 pa sve do 15,8 sekundi. Za radno vozilo i više nego dovoljno. Prosječna potrošnja se kreće od 7,8 litara pa sve do 11 litara kod benzinca s automatskim mjenjačem i pogonom na sve kotače.

Unutrašnjost je uređena u Peugeotovom stilu, a iako Landtrek nema i-Cockpit, ima klavirske tipke na središnjoj konzoli. Dostupan je i s dvozonskom automatskom klimom, ali i 10-inčnim multimedijskim zaslonom s podrškom za Android Auto i Apple CarPlay i s hard diskom od 10 GB za pohranu, a mislilo se i na sigurnost pa se Landtrek nudi sa 6 zračnih jastuka i ESP sustavom, kamerama oko vozila, sustavom upozorenja izlaska iz trake, pomoć za upravljanje prikolicom a tu je i Hill Descent Control sustav za pomoć pri spuštanju nizbrdo.

KOMENTARI