TEST Peugeot 301 1.6 BlueHDi 100 Allure

TEST Peugeot 301 1.6 BlueHDi 100 Allure

Za opis trovolumenske limuzine Peugeot 301 uglavnom ćemo koristiti superlative uz pojmove koji opisuju veličinu, prostranost, udobnost, cijenu, potrošnju goriva

Autoslalom: tehnički detalji i kako početi
Počela je prodaja novog Peugeota 2008 na našem tržištu, a cijene započinju od 138.990 kn
Peugeot 108 dobio novi motor

Peugeot 301 u redizajniranom izdanju osvojit će srca onih koji žele komoditet i udobnost, kakvu inače pružaju francuska vozila, ali nećete to morati platiti previše. Jasno, ima i nekih kompromisa, ali su svedeni na minimum, a jedini cilj je ponuditi što više toga za što manje novca. Francuzima je to i uspjelo – dobit ćete limuzinu dužine 444 cm s dugačkim međuosovinskim razmakom pa samim time i s velikim prostorom u interijeru. Putnici na prednjim i na stražnjim sjedalima neće imati nikakve zamjerke, sjedi se komotno i bez osjećaja nedostatka prostora. Iako se radi o automobilu koji inicijalno pripada u B segment u kojem baš ne vlada takva prostranost. Još više prostora pronašli smo otvaranjem poklopca prtljažnika – istina, nešto je tu manji manevarski prostor jer se prtljažnik može otvoriti putem prekidača u vozilu ili na ključu daljinskim upravljanjem, ali naviknete se na to. Pogled u dubinu otkriva veliku prostranost od 506 litara, ispod podnice nalazi se rezervni kotač, a nešto manjoj iskoristivosti tako velikog obujma smetaju glomazniji nosači poklopca prtljažnika. Istina, kad se prtljažnik otvori, padat će vam kiša po stvarima, ali je zato time dobiven veći manevarski prostor. Ne možete dobiti i ovce i novce.

Klavirski detalji nalaze se po cijelom interijeru

Solidno opremljen za prihvatljivu cijenu

U interijeru Peugeot 301 uz opremu Allure nudi klima-uređaj, veliki ekran osjetljiv na dodir s jednostavnim sučeljem, imamo veće površine s piano lakom koji je mamac za prašinu, ali podiže kvalitetu interijera, multimedija se kontrolira preko odličnog praktičnog, ergonomskog dijela iza kola upravljača. Jedino se pri podizanju stakala treba malo istegnuti prema naprijed jer su prekidači postavljeni ispred ručice 5-stupanjskog ručnog mjenjača. Putnici straga imaju svoje električne podizače, a također se ne nalaze na samim vratima nego u središnjem dijelu. Sviđaju nam se veliki okretomjer i brzinomjer, dok se putne informacije pregledavaju na velikom 7-inčnom ekranu pritiskom na gumb na ručici brisača te je moguće pratiti dva različita podatka o potrošnji i prijeđenim kilometrima. Vizualno, Peugeot 301 će vas osvojiti sa svojim modernim prednjim krajem i dinamičnim svjetlima, ima i LED dnevna svjetla, a maska hladnjaka čini vozilo vrlo pomodnim i lijepim. Lijepo je oblikovan poklopac motora, sviđaju nam se stražnja “peugeotovska” svjetla te bočne isturene linije. Allure paket donosi i aluminijske 16-inčne naplatke.

Testni vozač je bez problema stao u prtljažnik od ogromnih 506 litara

Uz udobnost i po najlošijim domaćim cestama, prostranost i dobar dizajn za ovu klasu, Peugeot 301 ima još jednog aduta iz rukava – motor. Ugrađen je 1,6-litreni dizelski četverocilindrični motor snage 100 KS koji daje dobar odziv na sve naše naredbe, nije trom, ali nije niti veliki potrošač. Vožnja do Zagreba i natrag izvan autoceste prolazi uz prosjek od 3,9 litara, a jedino što ćete primijetiti je zvuk motora koji je ipak stalno prisutan u vožnji. Nenametljivo, ali je prisutan. Cijena za Peugeot 301 starta od 90.448 kuna za benzinsku izvedbu PureTech 82, dizelska starta od 104.675 kuna, dok testirani model sa stražnjim parking senzorima, metalik sivom bojom, upravljačem presvučenim kožom i nabrojanim detaljima iz našeg testa do registracije košta 121.375 kuna.

KOMENTARI