Ako se sjećate četvrte generacije Golfa GTI, onda se i sjećate kako ste ga jedva mogli razlikovati od osnovne verzije, a iako je Volkswagen bio naučio lekciju i sljedeće generacije GTI-ja su bile bolje odmaknute od ostatka game, izgleda kako su zaboravili kako se to radi kada su stvarali novi ID.3 GTX. Da, riječ je o električnom modelu koji će doći u „nabrijanoj“ izvedbi, ali potpuno blagog dizajna, a samo će poznavaoci ovog modela moći vidjeti razlike.
A razlike su minorne, mrvicu drugačiji prednji branik i drugačija dnevna svjetla, ali s nedovoljno sportskog štiha! A tu su i 20-inčni aluminijski naplatci imena Skagen. I to je to od vidljivih detalja. Doduše, tvrde da je dorađen ovjes, a standardna oprema su i DCC adaptivni amortizeri. I dok je koncept najavljivao dva motora, serijska izvedba stiže sa samo jednim i on pokreće stražnje kotače.
Nudit će se dvije izvedbe – ID.3 GTX s 210 kW/286 KS i ID.3 GTX Performance s 240 kW/326 KS. Slabija izvedba ubrzava od 0 do 100 km/h za 6,0 sekundi, dok snažnija ubrzava za 5,6 sekundi. Slabijoj izvedbi je maksimalna brzina ograničena na 180 km/h, dok snažnija ide do okruglo 200 km/h. Oba modela dolaze s baterijom kapaciteta 79 kWh, a govori se o autonomiji od 600 km, što je nemoguće, osim u iznimno idealnim uvjetima. Nisu naučili ni lekciju iz afere Dieselgate, pa izgleda da ponovno ne govore realnu potrošnju.
U unutrašnjosti dolazi 12,9-inčni multimedijski zaslon i sportska sjedala, a u opciji su ergoActive sportska sjedala koja dolaze s integriranim naslonima za glavu. Kod nas stiže na ljeto, po nepoznatoj cijeni, iako, ako početni ID.3 starta s preko 40.000 eura, onda osnovni GTX teško da će startati ispod 50.000 eura.
KOMENTARI