Zar bi ovako trebao izgledati hot hatch? Volkswagen je predstavio ID.3 GTX

Zar bi ovako trebao izgledati hot hatch? Volkswagen je predstavio ID.3 GTX

Volkswagen je predstavio sportske izvedbe kompaktnog električnog modela ID.3 koji dolaze pod imenom GTX i izgledom standardnog automobila.

Najavljen povratak Lancije u reli, a predstavljen je i sportski Ypsilon HF
Nissan se priprema za prelazak na potpuno električne modele, a sve je u znaku broja 3
Električni hyper-SUV koji ubrzava gotovo kao i Rimac Nevera!

Ako se sjećate četvrte generacije Golfa GTI, onda se i sjećate kako ste ga jedva mogli razlikovati od osnovne verzije, a iako je Volkswagen bio naučio lekciju i sljedeće generacije GTI-ja su bile bolje odmaknute od ostatka game, izgleda kako su zaboravili kako se to radi kada su stvarali novi ID.3 GTX. Da, riječ je o električnom modelu koji će doći u „nabrijanoj“ izvedbi, ali potpuno blagog dizajna, a samo će poznavaoci ovog modela moći vidjeti razlike.

A razlike su minorne, mrvicu drugačiji prednji branik i drugačija dnevna svjetla, ali s nedovoljno sportskog štiha! A tu su i 20-inčni aluminijski naplatci imena Skagen. I to je to od vidljivih detalja. Doduše, tvrde da je dorađen ovjes, a standardna oprema su i DCC adaptivni amortizeri. I dok je koncept najavljivao dva motora, serijska izvedba stiže sa samo jednim i on pokreće stražnje kotače.

Nudit će se dvije izvedbe – ID.3 GTX s 210 kW/286 KS i ID.3 GTX Performance s 240 kW/326 KS. Slabija izvedba ubrzava od 0 do 100 km/h za 6,0 sekundi, dok snažnija ubrzava za 5,6 sekundi. Slabijoj izvedbi je maksimalna brzina ograničena na 180 km/h, dok snažnija ide do okruglo 200 km/h. Oba modela dolaze s baterijom kapaciteta 79 kWh, a govori se o autonomiji od 600 km, što je nemoguće, osim u iznimno idealnim uvjetima. Nisu naučili ni lekciju iz afere Dieselgate, pa izgleda da ponovno ne govore realnu potrošnju.

U unutrašnjosti dolazi 12,9-inčni multimedijski zaslon i sportska sjedala, a u opciji su ergoActive sportska sjedala koja dolaze s integriranim naslonima za glavu. Kod nas stiže na ljeto, po nepoznatoj cijeni, iako, ako početni ID.3 starta s preko 40.000 eura, onda osnovni GTX teško da će startati ispod 50.000 eura.

KOMENTARI