Postoji jedna posebna kategorija automobila i posebna kategorija ljubitelja takvih automobila – roadsteri. Već desetljećima isprobana kombinacija za zabavu s motorom postavljenim naprijed te pogonom straga privlači mnoge entuzijaste u avanturu koja ima samo jedan cilj, a to je vrhunsko zadovoljstvo u vožnji. Dvosjed automobil u kabrioletskoj izvedbi uvijek privlači poglede i uzdahe, ali samo najhrabriji idu u avanturu. Ograničeni broj sjedećih mjesta i mali prtljažnik mnogima bi prvo pali na pamet kao nedostatak roadster dvosjeda, ali vlasnicima je to upravo prednost – manje ljudi i manje prtljage znači manju masu vozila, bolje ležanje na cesti i fun (zabavni) faktor s kojim počinje i završava vožnja.

Novi Z4 imat će upozorenje na sudar, upozorenje na pješake s funkcijom kočenja u gradu, upozorenja na odlazak iz trake
Duži s kraćim međuosovinskim razmakom
Novi BMW Z4 u usporedbi s prethodnikom narastao je za 85 mm po dužini, iako će vam većina ljubitelja reći kako je to manje bitno, ali kako su ljudi kroz generacije sve viši i viši jasno da se i na tu promjenu mora odgovoriti. Z4 dobio je i na širini (+74 mm) te na visini (+13 mm) pa sada mjeri 4324 x 1864 mm x 1304 mm. S druge strane, pazilo se na međuosovinski razmak kako ne bi previše narastao pa je u odnosu na prethodni Z4 skraćen za 26 mm, na 2470 mm.
Zadržan je mekani krov koji se električno skida i podiže, a za očekivati je da će i novi model, koji će biti službeno biti predstavljen na Paris Motor Show 2018 početkom listopada, imati rekordno brzo skidanje u toples, za samo 10 sekundi. S tim da je otvaranje i zatvaranje krova moguće do brzine 50 km/h. Kod kabrioleta je vrlo bitna krutost i utegnutost kako bi vozilo pratilo sve napore koje karoserija i šasija moraju trpjeti tijekom vožnje. Novi dizajn prednje i stražnje osovine pružaju BMW-u daleko sportskiji polet, a u isto vrijeme jamče visoku razinu udobnosti. Idealna raspodjela mase u omjeru 50:50 faktor je koji, uz obavezno nisko težište, doprinosi dinamici, a vrlo je bitno postaviti i sjedala u centar.

BMW Live Cockpit Professional sastoji se od potpuno digitalne instrument ploče i kontrolnog
zaslona, a svaki zaslon ima dijagonalu od 10,25 inča
197 do 340 KS

Kapacitet prtljažnika je 281 litra, što je povećanje od više od 50 posto u odnosu na prethodni model, bez obzira je li mekani krov podignut ili spušten
U prodaju novi Z4 stiže u proljeće 2019., dakle u pravo vrijeme kad se spuštaju krovovi kabrioleta, a u ponudi će biti tri pogona. Vrh ponude je BMW Z4 M40i koji pokreće šesterocilindarski 3.0 redni benzinski motor koji isporučuje 250 kW/340 KS (500 Nm) s M Performance TwinPower Turbo tehnologijom pa Z4 stotku lovi za 4,5 sekundi. BMW Z4 sDrive30i i BMW Z4 sDrive20i pogone četverocilindarske benzinske 2.0 jedinice koje imaju maksimalne snage od 190 kW/258 KS i 145 kW/197 KS. Roadster dvosjed ima mrežnu rešetku BMW maske novog izgleda i – po prvi put – s okomitim rasporedom prednjih svjetala uz standardna LED svjetla, dok dodatna prilagodljiva LED prednja svjetla imaju matrix funkciju za duga svjetla koja ne zasljepljuju i svjetla za vožnju u zavojima.
Izduženi poklopac motora karakterističan za klasične sportske automobile ima linije u obliku strijela usmjerene na masku koja okružuje kućišta kotača u stilu školjke dok se spojevi na bočnim stranama poklopca spajaju u gornju liniju koja se vraća niz bočne strane sve do stražnjih svjetala. Druga dizajnerska linija izlazi iz velikog otvora za izlaz zraka sa stražnjeg kraja od kućišta prednjih kotača, a krajnji efekt je oponašanje protoka zraka koji prolazi duž novog Z4 dok integralni spojler poklopca prtljažnika, vitko L-oblikovane svjetlosne jedinice i difuzor postavljaju ton mišićavom stražnjem kraju automobila. Tkanina mekog krova dolazi u crnoj boji kao standardu a moći će se opcionalno naručiti Anthracite boja s efektom srebrne.
KOMENTARI