Treća generacija nekad najprodavanijeg modela u klasi, Nissana Qashqai, na tržištu je od 2021. godine, a od prve generacije stigli su mnogobrojni konkurenti, pa iako je prodana u preko 350.000 primjeraka, u Nissanu smatraju kako bi prodaja trebala biti još bolja, te su se odlučili na opsežan redizajn ovog modela.
Potpuno nova prednja maska je povećana i stapa se s prednjim svjetlima, a time se daje dojam sportskog izgleda. Stražnja svjetla su zadržala svoj oblik, no redizajniran je njihov izgled osvjetljenja, a redizajniran je i branik. Tu su i novi aluminijski naplatci koji dolaze u dimenzijama od 18 do 20 inča, a dodan je i novi paket opreme N-Design. Dodane su i tri nove boje karoserije – biserno bijela, biserno crna i Deep Ocean boja koja je na pola puta između tamnoplave i plavo-zelene.
Dorađena je i unutrašnjost gdje se koriste puno kvalitetniji i mekši materijali, a u višim paketima opreme Alcantarom su presvučena armaturna ploča, umetci na vratima, naslonima za ruke, jastučići za koljena, a pridodana je i ambijentalna rasvjeta.
Instrumenti su digitalni, a središnji zaslon dolazi u istoj veličini, no bolje rezolucije i bržeg procesora. Za pohvalu je što su komande klimatizacije ostale odvojene od zaslona i dolaze s fizičkim tipkama, a tu je i uvijek dobrodošao gumb za podešavanje glasnoće. Poboljšan je i Around View Monitor koji sada nudi osam prikaza iz raznih kuteva vozila.
Što se tiče pogonskih agregata, tu promjena nema. Početni model dolazi s 1,3-litrenim blagohibridnim benzincem sa 140 KS u kombinaciji s ručnim mjenjačem i pogonom na prednje kotače, a isti je motor dostupan i u izvedbi sa 158 KS, no tada dolazi s automatskim mjenjačem, a kupci mogu birati između pogona na prednje ili na sve kotače. Top ponudu čini e-Power izvedba, a riječ je o hibridnom turbo benzincu sa 190 KS.
Naravno, uz redizajnirani Qashqai stižu i najnoviji sigurnosni sustavi, a najavljuje se kako će se neki moći isključiti putem tipki na upravljaču, no to ćemo vidjeti na ljeto, kada novi model stigne na tržište.
KOMENTARI