U Krškom smo isprobali redizajniranu Toyotu Corollu Cross

U Krškom smo isprobali redizajniranu Toyotu Corollu Cross

Toyota je obnovila Corollu Cross koja sada donosi više tehnologije, ali i privlačniji dizajn te bogatiju opremu, a sve to po cijeni prijašnjeg modela.

Nova Toyota Corolla Cross donosi i novu, 5. generaciju hibridnog sustava
Nova Toyota Yaris Cross s hibridnim motorom i AWD-i pogonom na sve kotače
Toyota Highlander, veliki SUV sa 7 sjedala, po prvi puta dolazi u Europu

Toyota je za prezentaciju nove Corolle Cross izabrala Krško u Sloveniji, a gdje smo imali prilike i odvoziti prve kilometre kako bi se mogli uvjeriti u sva poboljšanja koja su napravljena. Corolla Cross je pozicionirana između modela C-HR i RAV4, a u kompaktnim dimenzijama nudi dovoljno prostora za sve obiteljske potrebe, a upravo su mlade obitelji ciljani kupci ovog modela. A sada Corolla Cross dolazi u puno privlačnijem pakiranju. Tako su sprijeda odmah vidljiva nova LED svjetla, maska i branik koji ovom modelu daju robusniji izgled. Straga pak dolaze dorađena LED svjetla s novim svjetlosnim potpisom, a ugrađuje se i novi stražnji branik. Ne smijemo zaboraviti ni novi dizajn aluminijskih naplataka. Dimenzije su ostale iste, a to znači kako je automobil dug 4460 mm, širok 1825 mm i visok 1620 mm, dok je međuosovinski razmak dug 2640 mm, a obujam prtljažnika je 440 litara.

Dostupne su dvije opcije hibridnog pogona pete generacije: 1.8 HEV sa 140 KS i 2.0 HEV sa 180 KS, uz izvedbu s AWD-i pogonom na sve kotače za dodatnu sigurnost i stabilnost. Sustav automatski kombinira električni i benzinski pogon, osiguravajući nisku potrošnju i glatku vožnju, bez potrebe za punjenjem putem kabela, odnosno riječ je o samopunjivom hibridu.

Promijenjena je i unutrašnjost, s redizajniranim donjim dijelom središnje konzole, koja je sada modernog izgleda, a nova je i ručica automatskog mjenjača. Moramo pohvaliti kako odlično leži u ruci, a i užitak je koristiti takvu ručicu nakon raznih tipki ili pomodnih mjenjača na upravljaču. 10,5-inčni multimedijski zaslon dolazi na svim razinama opreme, dok je 12,3-inčna digitalna instrument ploča dostupna u većini paketa opreme. Tu je i nadograđena ambijentalna rasvjeta, a grijani upravljač i sjedala dolaze serijski na višim paketima opreme. Toyota je i poradila na zvučnoj izolaciji, pa je sada u kabini tiše, a u višim paketima opreme dolazi i troslojni unutarnji prigušivač u armaturnoj ploči, koji smanjuje buku motora.

Uz Toyota Smart Connect imate mogućnost korištenja digitalnog ključa, odnosno omogućeno vam je otključavanje i pokretanje vozila putem pametnog telefona bez fizičkog prijenosa ključa, a uz aplikaciju MyToyota možete vidjeti razinu goriva i preostali doseg vozila, kao i zaključati vozilo, zatvoriti prozore ili pak upaliti klima uređaj. U izvedbi s pogonom na sve kotače, AWD-i, Corolla Cross donosi Snow Extra način rada koji poboljšava stabilnost i kontrolu  na cesti koja je prekrivena snijegom. On održava vozilo na pravom putu tijekom ubrzanja, usporavanja, kočenja, skretanja i promjene trake korištenjem stražnjeg motora za sprječavanje proklizavanja kotača i održavanje prianjanja, dajući vozaču intuitivnu kontrolu, čak i u teškim zimskim uvjetima.

Novost u ponudi je GR Sport paket opreme, koji donosi sportski prednji i stražnji branik, strojno obrađene crne 19-inčne aluminijske naplatke, kao i posebnu dvobojnu karoseriju Storm Grey. Unutrašnjost pak donosi sintetičku kožu sličnu brušenoj koži imena BRIN NAUB, a tu su i sportska sjedala i GR detalji u unutrašnjosti. Ovjes je dodatno podešen i snižen za 10 mm, a po prvi puta se nudi i Sport način rada.

Za kraj smo ostavili cijene koje se nisu mijenjale i ostale su iste kao i kod prijašnjeg modela, iako je i serijska oprema poboljšana. Tako Toyota Corolla Cross starta od 33.870 eura, uz do 10 godina jamstva na vozilo. Snažniji hibrid starta od 37.000 eura, dok izvedba s pogonom na sve kotače starta od 41.800 eura.

KOMENTARI