U Hrvatsku stigao novi MG SUV: novi HS starta s cijenom od 25.900 eura

U Hrvatsku stigao novi MG SUV: novi HS starta s cijenom od 25.900 eura

MG HS spada u C-SUV segment, odnosno u kompaktne SUV modele, a dolazi s novim turbo benzincem sa 162 KS, cijenom od 25.900 eura i 7-godišnjim jamstvom.

Novi teaser za Renault Austral otkriva njegovu bočnu siluetu
Renault najavljuje potpuno novi kompaktni obiteljski SUV pod imenom Symbioz
Vozili smo novi Renault Austral, nasljednika Kadjara, čije cijene startaju od 29.990 eura

C-SUV klasa, odnosno kompaktni SUV modeli, trenutno je jedna od najtraženijih klasa vozila na europskom tržištu, a gotovo da nema proizvođača koji nemaju model u toj klasi. U nju spada Renault Austral, Peugeot 3008, Nissan Qashqai i drugi modeli, a sada je stigao još jedan potpuno novi model – MG HS. Krenimo redom. Dizajn je privlačan, no isto tako se neće puno izdvajati na cesti, što će se mnogima svidjeti. Sprijeda je ugrađena nova rešetka hladnjaka s velikim MG logotipom, a što se nadovezuje na već poznate MG modele. HS je dug 4574 mm, širok 1876 mm i visok 1664 mm, dakle tipičan je predstavnik klase. Prtljažnik je obujma 448 litara.

Za pogon se koristi četverocilindrični 1,5-litreni turbo benzinac koji razvija maksimalnu snagu od 119 kW/162 KS i koji pritom nudi 250 Nm okretnog momenta, a može biti uparen sa 6-stupanjskim ručnim ili 7-stupanjskim DCT automatskim mjenjačem, dok je pogon uvijek na prednje kotače. Treba spomenuti i kako ovaj model ima maksimalnu vučnu težinu od 1750 kg.

Ovaj motor mu omogućuje maksimalnu brzinu od 190 km/h, dok ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 9,7 sekundu za izvedbu s ručnim mjenjačem, odnosno 9,4 sekunde za izvedbu s automatikom. Za pohvalu je što je obujam spremnika za gorivo 55 litara, što je danas sve rjeđe za vidjeti. Prosječna potrošnja po WLTP-u iznosi 7,4 litre na 100 km za izvedbu s ručnim mjenjačem, odnosno 7,6 litara za izvedbu s automatskim mjenjačem.

HS serijski dolazi s MG Pilot paketom sustava pomoći vozaču, a donosi autonomno kočenje u nuždi, sustav za zadržavanje vozila unutar trake, sustav za detektiranje vozila u mrtvom kutu, sustav za prepoznavanje opasnosti od sudara, sustav za prepoznavanje znakova, a izvedbe s automatskim mjenjačem donose i prilagodljivi tempomat te sustav za pomoć u vožnji gradskim gužvama koji omogućuje da se prati vozilo ispred pri brzinama do 90 km/h.

2023 MG HS Comfort

Unutrašnjost donosi 12,3-inčnu digitalnu instrument ploču (od paketa Comfort) i 10,1-inčni multimedijski zaslon koji dolazi s podrškom za Apple CarPlay i Android Auto uređaje, a serijski dolazi i kožni upravljač. Stražnja sjedala dolaze s mogućnošću podešavanja po nagibu, a putnike straga očekuju i dva USB priključka za punjenje, kao i ventilacijski otvori.

2023 MG HS Comfort

MG ZS dolazi s jamstvom u trajanju od 7 godina ili 150.000 km, a može se prenositi na buduće vlasnike. ZS je dostupan u 5 boja karoserije, a trenutno nema doplate za metalik boju, pa kupac može izabrati boju koju želi bez razmišljanja o njenoj cijeni. Početna cijena je 25.900 eur za što se dobiva model MG ZS sa stražnjim parking senzorima i kamerom, 17-inčnim aluminijskim naplatcima i ostalom već prije spomenutom opremom. Ova će izvedba na tržište stići nešto kasnije, dok se modeli HS Comfort i HS Luxury mogu dobiti odmah.MG HS Comfort po cijeni od 28.200 eura dodatno donosi digitalnu instrument ploču, iGO navigacijski uređaj, prednja svjetla za maglu, grijana prednja sjedala + vozačevo električno podesivo i dodatno zatamnjena stražnja stakla. Doplata za automatski mjenjač je 2.000 eura.

2023 MG HS Luxury

MG HS Luxury je dostupna po cijeni od 30.200 eura i donosi LED prednja svjetla i dinamičke pokazivače smjera sprijeda i straga, električna i grijana prednja sportska sjedala presvučena kombinacijom crne kože i alkantare, ambijentalno osvjetljenje, kamere u 360 stupnjeva, dvozonski automatski klima uređaj, 18-inčne aluminijske naplatke i panoramski krovni otvor. I ovdje je doplata za automatski mjenjač 2.000 eura, a uz njega dobivate i električna vrata prtljažnika.

2023 MG HS Luxury

KOMENTARI