Toyota i BMW jačaju suradnju na razvoju treće generacije gorivnih članaka

Toyota i BMW jačaju suradnju na razvoju treće generacije gorivnih članaka

Toyota i BMW proširuju suradnju u razvoju treće generacije sustava gorivnih članaka, s ciljem širenja ponude vozila na gorivne članke, ali i razvoja infrastrukture.

U Zagrebu je predstavljen novi BMW serije 3, uz jednog posebnog gosta
Noviteti s Pariškog autosalona
Predstavljen je novi BMW serije 4, a prednja maska će biti česta tema rasprava

Toyota i BMW potpisali su sporazum o jačanju suradnje u vodikovom sektoru, s ciljem stvaranja društva s vodikovim tehnologijama i postizanja potpune ugljične neutralnosti. Ove dvije kompanije radit će zajedno na razvoju sustava gorivnih članaka te unapređenju infrastrukture. Suradnja između Toyote i BMW-a započela je još u prosincu 2011. godine, kada su potpisali sporazum o srednjoročnoj i dugoročnoj suradnji u području ekoloških tehnologija. U proteklom desetljeću, suradnja je obuhvatila razvoj tehnologija za zaštitu okoliša, uključujući gorivne članke i sportske automobile. Dijeleći zajedničku viziju “stvaranja društva uz tehnologije vodika”, obje kompanije nastavit će ubrzavati tehnološke inovacije u sustavima gorivnih članaka.

Obje marke zajednički razvijaju treću generaciju sustava gorivnih članaka, koji će biti ugrađen u modele obje tvrtke. BMW planira lansirati svoj prvi masovno proizvedeni FCEV (vozilo na gorivne članke) 2028. godine, a surađivat će na smanjenju troškova i stvaranju sinergija kroz zajednički razvoj i nabavu, što će pridonijeti rastu potražnje za FCEV-ovima. Također, obje marke vjeruju kako je suradnja s partnerima ključna za ostvarenje društva uz vodikove tehnologije. Oni će raditi na stvaranju potražnje i surađivati s proizvođačima vodika, kao i s postrojenjima za distribuciju i punjenje vodika, kako bi se osigurala stabilna opskrba i smanjili troškovi.

Toyota je pozicionirala vodik kao ključni izvor energije u svojim nastojanjima za postizanje ugljične neutralnosti te surađuje s mnogim partnerima na svim aspektima vodikove proizvodnje, transporta, skladištenja i korištenja. Također, Toyota nastoji prilagoditi svoje poslovanje lokalnim tržišnim karakteristikama i potrebama kupaca svake regije. Kroz višestruki pristup koji uključuje FCEV, BEV, HEV i PHEV opcije, Toyota će nastaviti raditi na smanjenju emisija CO2 i ispunjavanju potreba svojih kupaca.

KOMENTARI