Iako je prilično kompaktnih dimenzija, simpatični Suzuki Ignis često možemo vidjeti i na našim cestama, a uz Fiat Pandu, jedini u ovakvim dimenzijama nudi i pogon na sve kotače, a tako će biti i u budućnosti.
Suzuki je doradio 90 KS snažan 1,2-litreni DUALJET motor koji će biti u ponudi isključivo kao blagi hibrid, a prema najavama bi osim 5-brzinskog ručnog, u ponudu trebao stići i bestupanjski automatski CVT mjenjač. Naravno, osnovne verzije će i dalje imati pogon na prednje kotače.
Promjena na novom Ignisu nema puno, no odmah su vidljive i slabijim poznavaocima ovog modela. Tako se izvana odmah vidi novi prednji branik s novim otvorima za svjetla za maglu, a tu je i nova maska motora, dok su promjene na bočnoj liniji neprimjetne, a čak je i dizajn aluminijskih naplataka ostao isti.
Straga je izmijenjen branik koji sada izgleda robusnije, a dodane su i tri potpuno nove boje karoserije – Caravan Ivory Pearl Metallic, Rush Yellow Metallic i Tough Khaki Pearl Metallic koje mu daju mladenački izgled.
U unutrašnjosti nas očekuju blage promjene u grafici i boji instrument ploče, više pobojanih detalja i kvalitetniji materijali, a u ponudi su i nova sjedala koja bi trebala biti udobnija od prethodnih. Ignis će i dalje moći prevoziti 4 ili 5 putnika, ovisno o verziji.
Na naše bi tržište redizajnirani Suzuki Ignis trebao stići već ovog proljeća, a cijena početnog modela se ne bi trebala previše mijenjati, odnosno cijene bi trebale kretati od oko 87.000 kuna.
KOMENTARI