Posljednja je generacija Swifta predstavljena 2017. godine, a do kraja prošle godine ih je prodano više od 745.000 primjeraka, što dovoljno govori koliko je Swift popularan u čitavom svijetu. No stiglo je vrijeme za osvježavanje, pa je Suzuki pripremio malene dorade, koje će Swiftu dobro doći u borbi na tržištu.
Sprijeda je glavna novost nova rešetka hladnjaka koja sada sadrži i kromiranu poprečnu letvicu, tu je i novi dizajn 16-inčnih aluminijskih naplataka, a u ponudu stižu i dvije nove metalik boje – žuta i narančasta.
Promjene se tiču i pogonskog motora, pa sada 1,2-litreni DualJet benzinac raspolaže s 83 KS, umjesto dosadašnjih 90 KS. Naravno, blagi hibridni pogon dolazi serijski u svim verzijama. Tu je i nova baterija koja umjesto 3 Ah ima 10 Ah i čime se smanjuje potrošnja.
U ponudi i dalje ostaje 6-brzinski ručni mjenjač, kao i CVT automatski mjenjač, a u kombinaciji s ručnim mjenjačem je moguće naručiti i izvedbu s Allgrip pogonom na sve kotače. Tu je sada i sustav automatskog kočenja, kao i automatska duga svjetla.
Swift dolazi i sa sustavom za prepoznavanje znakova, a tu je i sustav za zadržavanje traka koji radi pri brzinama od 60 do 160 km/h, kao i sustav za prepoznavanje vozila u mrtvom kutu.
Novi Suzuki Swift u njemačkoj starta od 16.230 EUR (oko 122.000 kuna), odnosno oko 1.500 EUR je skuplji od dosadašnje izvedbe. Kod nas je cijena Swifta niža, pa ako i dođe do poskupljenja, njegova cijena trebala biti oko 100.000 kuna.
KOMENTARI