Renault Symbioz je novi SUV kompaktnih dimenzija s puno prostora

Renault Symbioz je novi SUV kompaktnih dimenzija s puno prostora

Novi Symbioz je pozicioniran između modela Captur i Austral, a u dužini od 4,41 m donosi prtljažnik od čak 624 litre.

Novi teaser za Renault Austral otkriva njegovu bočnu siluetu
Vozili smo novi Renault Austral, nasljednika Kadjara, čije cijene startaju od 29.990 eura
Austral donosi treću generaciju sustava 4CONTROL Advanced

Novi Symbioz se pridružuje liniji „vozila za život“ a donosi putnički prostor koji se može prilagođavati svim potrebama, nudi puno prostora, a i dalje zadržava prilično kompaktne dimenzije. S dužinom od 4,41 m Symbioz je pozicioniran između modela Captur i Austral, a ujedno je i posljednji model u prodoru strategije Renaulution u C-segmentu. Postavljen je na proširenu verziju platforme CMF-B kakvu već koriste Clio, Captur i Megane Conquest, a donosi lice koje smo već imali prilike vidjeti na nedavno redizajniranom Capturu, dok se straga u potpunosti razlikuje od njega, i donosi oštrije linije, i, po nama, privlačniji i moderniji izgled. Dolazit će s 18 i 19 inčnim naplatcima jedinstvenog dizajna. Kupcima će se nuditi sedam boja karoserije, uključujući i novu plavu boju Mercury.

U unutrašnjosti nas čeka klizna stražnja klupa koja se može pomicati za 16 cm i tako stvoriti prostor za koljena od 221 mm straga, a tada je obujam prtljažnika 492 litre, dok on raste na 642 litre kada je sjedalo pomaknuto naprijed.Dolazit će u četiri izvedbe – Evolution, Techno, esprit Alpine i Iconic, a od izvedbe Techno serijski donose bežični punjač, kao i pretinac za rukavice obujma 7 litara. Tu su i četiri USB utičnice, uključujući i dvije straga, a panoramski krov Solarbay dolazi bez sjenila zahvaljujući tehnologiji AmpliSky, koja automatski zatamnjuje staklo. Može se birati između četiri položaja – potpuno prozirno, potpuno zatamnjeno, prozirno sprijeda i zatamnjeno straga te obratno.

Središnjim dijelom dominira 10,4-inčni multimedijski zaslon, dok se ispred vozača nalazi 10,3-inčni zaslon. Tu je i najnovija izvedba softvera, a uz doplatu je dostupan i Harman Kardom audio sustav s devet zvučnika. Naravno, nezaobilazan je i niz sustava pomoći vozaču, kao i najnoviji sigurnosni sustavi.

Za pogon se brine dobro poznati E-Tech hybrid 145 pogonski sustav sa 145 KS. Serijsko-paralelna hibridna arhitektura kombinira dva električna motora (glavni električni motor snage 36 kW i visokonaponski elektropokretač-generator snage 18 kW) s 1,6-litrenim četverocilindarskim benzinskim motorom snage 69 kW (94 KS), pametnim dog-clutch mjenjačem s više načina rada i baterijom od 1,2 kWh. Cijena još nije objavljena, kao ni točan početak prodaje, no očekuje se kako će to biti na jesen.

KOMENTARI