Jaguar je za novu modelsku godinu pripremio redizajnirane modele XF limuzinu i XF Sportbrake karavan koji donose osvježeni vanjski izgled, novu unutrašnjost, ali i novi pogonski motor. Riječ je o dvolitrenom turbo dizelu koji sada dolazi s blagim hibridnim pogonom i razvija maksimalnu snagu od 204 KS i pritom nudi 430 Nm okretnog momenta, a uparen je s 8-brzinskim automatskim mjenjačem, dok je kupcima dano na izbor žele li pogon na stražnje kotače ili žele doplatiti za pogon na sve kotače. Prosječna potrošnja ovih modela je od 4,9 do 5,2 litre na 100 km.
Benzinsku ponudu čini dvolitreni turbo benzinac koji razvija snagu od 250 KS i dostupan je u izvedbama s pogonom na stražnje kotače ili pak na sve kotače, dok je snažnija izvedba s 300 KS dostupna samo s pogonom na sve kotače. U svim izvedbama serijski dolazi 8-brzinski automatski mjenjač, a za ubrzanje od 0 do 100 km/h im treba od 6,9 sekundi za slabiju izvedbu, do 6,1 sekunde za snažniju izvedbu. Pritom je prosječna potrošnja ovih modela između 8,0 i 8,3 litre.
U unutrašnjosti se prvo primijeti novi zakrivljeni HD zaslon dijagonale 11,4 inča koji je postavljen u kućište od slitine magnezija i donosi novi Pivi Pro sustav. Tu je i mnogo detalja od nelakiranog drvenog furnira i aluminija, a eleganciji pridonosi i laserski gravirani ukrasi srednjetonskog zvučnika i metalni zakretni kotačić sustava Jaguar Drive Control.
Novi XF se odlikuje Jaguarovom elektroničkom arhitekturom vozila (Electronic Vehicle Architecture) sljedeće generacije, nazvanom EVA 2.0, koja podržava niz novih tehnologija radi stvaranja vozila spremnog za budućnost, vozila koje je uvijek povezano i uvijek osvježeno. Tu je i nova digitalna instrument ploča koja dolazi u veličini od 12,3“ s poboljšanom grafikom i prilagodljivim prikazom koji može sadržavati navigacijsku kartu preko čitavog zaslona s uputama skretanje po skretanje, digitalne pokazivače, upravljanje medijima, popis kontakata ili pojedinosti sustava za informiranje i zabavu.
Tu je i mogućnost nadogradnje softvera preko zraka (Software-Over-The-Air), kao i opcijski bežični punjač. Nova sjedala se odlikuju širim sjedištima, novim masažnim funkcijama i poboljšanom pokrivenošću grijanih i hlađenih područja. Na svim standardnim naslonima za glavu se nalazi izvezeni simbol jaguara u skoku, dok niz oznaka presvlaka sjedala „Est.1935 Jaguar Coventry“ naglašavaju nasljeđe proizvođača.
Za sada su objavljene cijene u Velikoj Britaniji, gdje limuzina XF starta od 273.000 kuna, dok karavan XF Sportbrake kreće s cijenom od 290.000 kuna.
KOMENTARI