Rabljenim dizelašima s normom Euro 4 i Euro 5 u Njemačkoj ponovno raste cijena

Rabljenim dizelašima s normom Euro 4 i Euro 5 u Njemačkoj ponovno raste cijena

Iako su donedavno bili nepoželjni, prema najnovijim istraživanjima i analizama, rabljeni dizelaši s normom Euro 4 i Euro 5 ponovo postaju tražena roba.

Nova Škoda Superb bez ručnih mjenjača
Na naše tržište su stigli novi Mini Countryman i novi BMW X2
Infiniti Q30 uz 18-inčne kotače, navigaciju, grijanje sjedala

Vjerojatno ste i sami barem jednom posjetili stranicu Mobile.de, najveći oglasnik automobila u Njemačkoj, a prema najnovijim informacijama u Njemačkoj raste potražnja za rabljenim dizelašima, iako su ih se svi donedavno željeli riješiti. Baš za rubriku vjerovali ili ne!

Iako je tržište novih dizelaša i dalje u padu i u ožujku 2020. godine su imali svega 31 % tržišta, tržište rabljenih dizel automobila trenutno cvate. Posebno se to odnosi na starije modele s normom Euro 4, takvi automobili su stari od 11 do 16 godina, i s normom Euro 5, takvi automobili su stari od 5 do 11 godina.

Prema analizama stranice Mobile.de Euro 4 dizelaši su u prosjeku u oglasniku oko 40 dana, dok su najnoviji Euro 6d-Temp dizelaši najnovije generacije u oglasniku 65 dana. Ako se pak usporede ožujak 2019. i ožujak 2020. godine, dani koje dizelaši stoje u oglasnicima su se u prosjeku smanjili sa 60 na 52 dana.

Sukladno tome došlo je i do rasta cijene rabljenih dizel automobila u prosjeku 7,2 %, što je gotovo dvostruko više od 4,4 % rasta cijena ostalih rabljenih automobila. Izgleda da će automobili s dizel motorom biti još dugo s nama.

KOMENTARI