Škodin SUV koji za sada nema naziv posebno je dizajniran za kinesko tržište, za potrebe kineskih gradskih kupaca. Predstavit će se službeno na pekinškom auto salonu (Beijing Motor Show) koji se održava krajem travnja 2018.
SUV će imati dijelove kristalnog dizajna, inače zajedničku značajku svih Škodinih SUV vozila, uz robusni karakter, radijatorsku rešetku hladnjaka i zanimljiva prednja svjetla. Stražnja svjetla stvaraju kristalni oblik. Tu su i elegantni atributi te visoka kvaliteta izrade, najavljuju iz Škode.
Udio SUV vozila u Škodinoj prodaji veći je od 30 posto u prvom tromjesečju, što utječe na rast branda. Inače, Kina je Škodino najjače tržište na svijetu – jedan od četiri Škodina vozila prodaje se upravo u Kini. U 2017. godini isporuke su za kinesko tržište povećane za 2,5 posto, na 325.000 vozila.
KOMENTARI