
Treća generacija Mazde CX-5 donosi evoluciju u dizajnu, mnogo novih tehnologija i optimizirani 2,5-litreni benzinski motor. Da, dobro ste pročitali. Za sada jedini pogonski agregat je blagohibridni benzinac, a moći će se dobiti u kombinaciji s pogonom na prednje kotače ili kao AWD s pogonom na sve kotače.

2.5-litreni e-Skyactiv G 141 benzinski motor uparen s 24V Mazda M Hybrid tehnologijom i sustavom kočenja brake-by-wire, a snaga mu je 104 kW/141 KS i nudi okretni moment od 238 Nm. Objavljeno je i kako izvedba s pogonom na prednje kotače za ubrzanje do stotke treba 10,5 sekundi. Dorađen je ovjes i podvozje, a može povući do 2.000 kg tereta.

Unutrašnjost donosi 12,9 ili 15,6-inčni zaslon, a prava je šteta što su ukinute fizičke tipke za klimatizaciju, a sve će se podešavati putem zaslona. Sustav se temelji na Googleu, što omogućuje potpunu integraciju njihovih usluga. Instrument ploča je uvijek 10,25 inča, a u boljim paketima opreme stiže Bose audio sustav s 12 zvučnika.

Potpuno nova CX-5 dostupna je u četiri razine opreme – Prime-Line, Centre-Line, Exclusive-Line i Homura – svaka s jedinstvenim završnim obradama i opremom. Opcije interijera uključuju crnu ili smeđu kožu (Homura) i dvo-tonsku crno-bijelu umjetnu kožu sa završnom obradom nalik antilopu (Exclusive-Line).

Najavljeno je i kako će početna cijena u Hrvatskoj biti oko 35.000 eura, a uskoro će biti poznate sve cijene, kao i detaljnije tehničke karakteristike.


KOMENTARI