Kompaktni Audi A3 je s nama od 1996. godine, a sada je predstavljena i njegova četvrta generacija koja u nazivu još ima i Sportback, što označava karoseriju s 5 vrata. Dizajn novog A3 je vrlo sličan prethodniku, pa lako možemo zaključiti kako je riječ o evoluciji dizajna. Uostalom, već smo se navikli da svi Audiji liče jedan na drugoga.
A3 Sportback sad je dug 4,34 m (+3 cm) i širok 1,82 m (+3 cm), dok je visina ostala kao i kod prethodnika – 1,43 m. Postavljen je na modularnu MQB platformu, a međuosovinski razmak je sada veći za 4 cm i ukupno broji 2,64 m. Povećanje dimenzija bi trebalo značiti i više prostora za putnike, dok je prtljažnik ostao na obujmu od 380 litara.
U početku će se nuditi tri motora, 1,5 TSI turbobenzinac koji nudi 150 KS i potrošnju 4,8 – 5,1 l, dok će se 2,0-litreni turbo dizelaš nuditi u verzijama sa 116 KS (potrošnja 3,6 – 3,5 l) i sa 150 KS (potrošnja 3,9 – 3,7 l), a moći će se birati između 6-brzinskog ručnog ili 7-brzinskog S tronic automatskog mjenjača. Kasnije će u ponudu stići i ostali motori, a naknadno će se moći dobiti i pogon na sve kotače.
Za razliku od vanjskog dizajna, unutrašnjost je potpuno promijenjena, a ispred vozača se nalazi digitalna instrument ploča koja može biti velika do 12,3 inča, dok je 10,1-inčni središnji multimedijski zaslon dio serijske opreme svakog modela. Ugrađen je MMI sustav treće generacije, a moguće je spremiti do 6 korisničkih profila koji sadrže informacije o temperaturi, položaju sjedala i često korištenih navigacijskih odredišta.
Naravno, u ponudi je i čitav niz sigurnosnih sustava potpore vozaču i sportski ovjes, a sve detalje i točne specifikacije, kao i cijene, ćemo znati uskoro, jer će na tržište novi A3 Sportback stići već u svibnju.
KOMENTARI