BMW je najavio, a sada i predstavio novi M5 CS, odnosno top izvedbu serije 5. I već na prvi pogled su vidljivi detalji po kojima ćete odmah moći prepoznati o kojem je modelu riječ – zlatno brončani prednji ”bubrezi”, prednja dnevna svjetla L oblika sa žutom bojom umjesto bijelom, a tu je i poklopac motora napravljen od ugljičnih vlakana.
Poklopci retrovizora su također napravljeni od ugljičnih vlakana, a serijski dolazi s Pirelli P Zero Corsa gumama za stazu. Straga se mogu primijetiti spojler i difuzor od ugljičnih vlakana, kao i četiri ispušne cijevi od INOX-a. Za ovaj model su dostupne i dvije ekskluzivne mat metalik boje – Frozen Brands Hatch siva i Frozen Deep zelena.
No važnije je ono što se nalazi pod poklopcem motora, a riječ je o 4,4-litrenom V8 TwinPower Turbo motoru koji u ovoj izvedbi razvija maksimalnu snagu od 467 kW, odnosno 635 KS i nudi maksimalni okretni moment od 750 Nm. Motor je kombiniran s 8-brzinskim automatskim mjenjačem, dok je pogon na sve kotače.
Uz veću snagu, M5 CS je i za 70 kg lakši od standardne M5 izvedbe, pa ima i bolje performanse. Tako mu za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba ravno 3 sekunde, dok mu za ubrzanje od 0 do 200 km/h treba 10,3 sekunde. Maksimalna brzina ovog modela je elektronski ograničena na 305 km/h.
U unutrašnjost nas očekuje sportski volan s crvenom perforacijom u sredini, a presvučen je Alkantarom, tu su i sportska sjedala koja na naslonima za glavu imaju obrise Nürburgringa, 12,3-inčni središnji zaslon i mnogo dijelova napravljenih od ugljičnih vlakana. Svakako treba naglasiti kako su i straga ugrađena dva sportska sjedala, pa je ovaj automobil moguće registrirati samo za četiri osobe.
Početak prodaje za MBW M5 CS je najavljen za proljeće ove godine, a cijena u Njemačkoj starta od 180.400 EUR, odnosno preračunato u kune oko 1.370.000 kuna, a na to još treba dodati i veći PDV i dodatne trošarine radi prilično visokog CO2 koji iznosi 257 – 248 g/km.
KOMENTARI