Predstavljen je osvježeni Volkswagen ID.3

Predstavljen je osvježeni Volkswagen ID.3

Osvježen dizajn, sustavi potpore najnovije generacije i kvalitetniji materijali su glavne novosti osvježenog modela.

Test: Jeep Avenger EV Summit
Kia nakon manje od tri godine obnovila ne baš uspješan model EV6
Stigla je obnovljena Opel Mokka, a cijene kreću od 23.400 eura

ID.3 je Volkswagen predstavio 2019. godine, a riječ je o takozvanom električnom Golfu nove generacije, a upravo je predstavljena i njegova dorađena izvedba. Upravo ovaj obnovljeni ID.3 je jedan od deset električnih modela koje će Volkswagen predstaviti do 2026. godine. A što je sve novo ili poboljšano?

Pa krenimo od izgleda, a sprijeda su najveće promjene. Tu je potpuno novi branik s otvorima za hlađenje u samim kutevima, a sada više nema široke crne trake između vjetrobranskog stakla i prednjeg poklopca motora, pa je sada poklopac duži. Što se pak stražnjeg kraja tiče, promjene su u svjetlima, koja po prvi puta svijetle na poklopcu prtljažnika. Tu je i nova boja Dark Olivine Green.

Kako je i najavljeno, Volkswagen je mnogo pažnje fokusirao na unutrašnjost. Sada se za obloge vratiju i presvlake sjedala upotrebljavaju materijali od mikrovlakana, Artvelours Eco, tkaninu koja sadrži 71 posto reciklata. Ni ostala oprema u unutrašnjosti ne sadrži materijale životinjskog porijekla. Slušali su se kupci, pa se sada naglašava kako je kokpit mekši na dodir, a preuređene su i obloge na vratima koje su također mekše i veće površine.

Ispred vozača se i dalje nalazi 5,3-inčni zaslon, a serijski sada dolazi 12-inčni multimedijski zaslon s najnovijim softverom i mogućnost nadogradnje na daljinu. Sada je raspored jasniji, a izbornik za punjenje se nalazi na prvoj razini. No još uvijek nije popravljen dio s kliznim upravljanjem zvuka i klimatizacije, koji nije osvijetljen, već ćete po mraku morati pogađati gdje se nalazi koji izbornik.

Također, i dalje su na vozačevim vratima samo dva prekidača za sva četiri električna podizača, pa se standardno upravlja s prednjim prozorima, ali ako pritisnete tipku Rear, onda se upravlja stražnjim prozorima.

Što se tiče sustava potpore, sada je tu opcija Travel Assist koja u kombinaciji s automatskom regulacijom razmaka (ACC) za uzdužnu kontrolu vozila od 0 km/h do najveće brzine i sustavom za zadržavanje vozila na voznom traku (Lane Assist) za bočnu kontrolu zadržava vozilo u zasebnom traku tijekom vožnje po državnim cestama.

Što se tiče motorizacije i baterija, tu promjena nema, pa ID.3 i dalje pogoni elektromotor najveće snage 150 kW/204 KS, koji pritom nudi i 310 Nm okretnog momenta, a nude se baterije od 58 ili 77 kWh. Ova od 58 kWh nudi autonomiju do 426 km, dok baterija od 77 kWh nudi i do 546 km. Naravno, u stvarnim uvjetima je to nešto manje.

KOMENTARI