Predstavljen je hibridni Ferrari SF90 Stradale Spider

Predstavljen je hibridni Ferrari SF90 Stradale Spider

Nakon prošlogodišnjeg predstavljanja coupe izvedbe, Ferrari je konačno predstavio i otvorenu izvedbu hibridnog modela SF90 Stradale, pod nazivom Spider.

Kakvo iznenađenje: Ferrari SF90 Stradale je prvi PHEV ikada
Najljepši Ferrarijevi automobili na izložbi Il Rosso & il Rosa
Svjetska premijera Ferrari Portofino V8 sa 600 KS

Godinu i pol dana je trebalo čekati kako bi Ferrari predstavio otvorenu, odnosno Spider izvedbu svojeg hibridnog modela SF90 Stradale. No već prema prvim fotografijama možemo reći kako se čekanje isplatilo jer ovaj model jednostavno izgleda odlično.

SF90 Stradale Spider dolazi s tvrdim sklopivim krovom, a za izradu se koristi aluminij i time je lakši oko 40 kg u odnosu na klasični sklopivi tvrdi krov. Krovu je za otvaranje ili zatvaranje potrebno 14 sekundi.

Pogon je isti kao i kod coupe izvedbe, što znači kako je pod prozirnim poklopcem motora smješten hibridni sklop koji se sastoji od 4,0-litrenog twin-turbo V8 motora sa 780 KS i 800 Nm okretnog momenta te tri elektromotora koji daju ukupno 220 KS, dok je ukupna snaga sklopa ravno 1.000 KS.

Motor je uparen s 8-brzinskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom, dok je pogon na sve kotače. Ugrađena je i baterija kapaciteta 7,9 kWh koja omogućuje ovom modelu doseg od 25 km samo na struju.

Na vozaču je samo da izabere jedan od načina vožnje – eDrive, Hybrid, Performance ili Qualify; a pritom mu za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 2,5 sekundi, a od 0 do 200 km/h mu treba 7 sekundi, što je 0,3 sekunde više od coupe izvedbe. Maksimalna brzina ovog modela je 340 km/h.

SF90 Stradale Spider je dug 4.704 mm, širok .973 mm i visok tek 1.191 mm i ima međuosovinski razmak od 2.649 mm. Težina vozila je 1.670 kg a omjer težine se 45 % sprijeda i 55 % straga. Vozi se na 20-inčnim kotačima s gumama 255/35 ZR20 sprijeda, odnosno 315/30 ZR20 straga. Cijena i početak prodaje još nisu objavljeni.

KOMENTARI