Povijest i budućnost u jednom: Opel Manta GSe ElektroMOD Coupe kombinira retro izgled i električni motor

Povijest i budućnost u jednom: Opel Manta GSe ElektroMOD Coupe kombinira retro izgled i električni motor

Opel je u čast originalnoj Manti napravio poseban model pod nazivom Manta GSe ElektroMOD Coupe, a riječ je o jedinstvenom primjerku koji najavljuje i novi Opelov podbrend GSe koji će nositi budući sportski modeli s električnim pogonom.

Spremna za sezonu 2025: Toyota GR Supra GT4 EVO2
2022 Toyota GR Supra i sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem
DS želi serijsku proizvodnju modela SM Tribute i to s V6 motorom

Već je više od 50 godina prošlo od pojave prve generacije Opel Mante, a Opel je u tu čast napravio jedan sasvim poseban automobil – Manta GSe ElektroMOD Coupe. Riječ je o jedinstvenom modelu koji je dizajniran retro i koji neodoljivo podsjeća na linije prve generacije, a pokreće ga električni motor.

A da nije riječ samo o nečem jednokratnom govori i činjenica kako je ovim modelom i oznakom GSe Opel najavio novu buduće automobile koji će dolaziti pod tom oznakom, a bit će riječ o električnim modelima visokih performansi.

Prva generacija Opel Mante

Prva generacija Opel Mante

Ovaj model pokreće elektromotor koji razvija maksimalnu snagu od 108 kW/147 KS i nudi 225 Nm okretnog momenta, a najzanimljivija je činjenica kako je motor uparen s četverobrzinskim ručnim mjenjačem, a pogon je na stražnje kotače. Iako ovo zvuči jako zanimljivo, Opel se potrudio da ponudi sve mogućnosti, pa se mjenjač može prebaciti u automatski mod.

Ugrađena litij-ionska baterija ima kapacitet od 31 kWh, a Manti GSe omogućuje doseg do 200 km. Naravno, ako se vozite oštrije, doseg će ipak biti puno manji, ali će i zabava biti puno veća, a punjenje traje četiri sata.

Sprijeda i straga su ugrađena LED svjetla, a ovaj je model opremljen i posebnim zaslonom umjesto maske motora, na kojemu se prikazuju poruke. Straga je pak kombinacija boja i dizajna odlično pogođena, a na original neodoljivo podsjeća i crno pobojan poklopac motora, a tu su i posebni aluminijski naplatci.

Unutrašnjost donosi još veću kombinaciju modernog uređenja i retro dodataka. Tako je ugrađena digitalna instrument ploča i veliki središnji multimedijski zaslon, no tu je retro volan bez zračnog jastuka, kao i ručni podizači prednjih prozora. Obloge vratiju su jednostavne, a sjedala su sportska i presvučena kombinacijom kože i Alkantare, a poseban detalj je i Marshall audio sustav.

Nadamo se samo da budući serijski modeli neće patiti od nedostatka osobnosti, ali i voznih osobina, kako se najčešće dogodi nakon početnog entuzijazma. Sjetite se samo što je bilo kada je prije par godina najavljeno kako Opel vraća GSi oznaku. Jeste li vidjeli uopće koji novi GSi uživo? Nismo ni mi!

KOMENTARI