Porsche Taycan za 24 sata prevalio 3425 kilometara

Porsche Taycan za 24 sata prevalio 3425 kilometara

Porsche će Taycan službeno predstaviti 4. rujna 2019, a prije predstavljanja vozili su se 24 sata

Porsche predstavio potpuno novi model Cayenne Coupé
Porsche 718 T za užitak u vožnji u najčišćem obliku
Porsche 718 Spyder i 718 Cayman GT4 su željni zavoja

U Kanadi, Kini i njemačkom Berlinu Porsche će 4. rujna 2019. paralelno predstaviti električni Taycan. Prije svjetske premijere s Taycanom su tijekom 24 sata prevalili 3425 kilometara.

Testna vožnja odrađena je na Nardò stazi u Italiji, a Taycan su neprestano vozila šestorica Porscheovih testnih vozača – pauze su bile samo dok su se mijenjali vozači te dok se baterija punila na brzom punjaču. Udaljenost od 3425 kilometara jednaka je onoj koju bi automobil prešao da se vozio od Italije do Trondheima u Norveškoj.

Porsche Taycan u prosjeku je imao brzinu vožnje između 195 i 215 km/h, pri visokim vanjskim temperaturama koje su dosezale i do 42 stupnja Celzijusa dok je na asfaltu temperatura bila do 54 stupnja. Stefan Weckbach, potpredsjednik proizvodne linije Taycan, izjavio je da je vozilo bez problema savladalo ovaj ambiciozni test izdržljivosti.

Prije nego li se Taycan ponudi u prodaji krajem 2019. godine, prevalit će se ukupno 6000 kilometara širom svijeta, planiraju u Porscheu istražiti granice izdržljivosti automobila koji koristi 800-voltnu tehnologiju. Spomenimo i kako je krajem srpnja 2019. obavljeno 26 uzastopnih ubrzavanja na aerodromskoj pisti, a Taycan je ubrzanje od 0 do 200 km/h u prosjeku odrađivao za manje od 10 sekundi. Razlika između najbržeg i najsporijeg ubrzanja bila je 0,8 sekundi.

Taycan će biti prvo vozilo koje će koristiti sustav s 800-voltnom tehnologijom, a prethodno je ova tehnologija pomogla Porsche 919 Hybridu pri osvajanju triju titula na 24 sata Le Mansa. Sada slijedi korištenje tehnologije u serijskoj proizvodnji jer će više od 600 KS omogućiti konstantno visoke performanse (ubrzavanje od 0 do 100 km/h za manje od 3,5 sekundi, brzina veća od 250 km/h), kraće vrijeme punjenja, manju masu i potrebu za dodatnim prostorom za kabele.

Toplinsko upravljanje baterijom koristi visokoučinkoviti inteligentni sustav hlađenja i grijanja visokonaponskih komponenti kako bi se spriječili potencijalni gubici energije zbog prekomjerne proizvodnje topline i osiguralo postizanje optimalne temperature za najučinkovitije punjenje baterije.

Nardò Technical Center u talijanskom mjestu Puglia ima više od 20 ispitnih staza na površini većoj od 700 hektara, od 2012. godine pod nadzorom je Porsche Engineering Group GmbH koja je u 100-postotnom vlasništvu Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart. Ispitni centar osnovan je 1975. godine, a staza je dužine 12,6 kilometara.

KOMENTARI