Porsche proširuje ponudu modela Macan

Porsche proširuje ponudu modela Macan

Macan je od sada dostupan i u izvedbi s pogonom na stražnje kotače, a stiže i snažniji Macan 4S koji donosi overboost do 380 kW/516 KS.

Daihatsu je prikazao Vision-F, električni koncept dostavnog kombija
Nekadašnji europski miljenik Golf će se proizvoditi u Meksiku
DS najavljuje novi električni model s autonomijom do 750 km

Porsche je udvostručio ponudu izvedbi modela Macan, a riječ je o izvedbi koja dolazi s pogonom na stražnje kotače, te izvedba Macan 4S, koja se smješta između modela Macan 4 i Macan Turbo. Osnovni model Macana s pogonom na stražnje kotače dobiva visokonaponsku bateriju kapaciteta 100 kWh, a ovu izvedbu pokreće samo jedan elektromotor koji je postavljen na stražnju osovinu, a koji se upotrebljava na modelu Macan 4.

Riječ je o motoru koji razvija maksimalnu snagu od 250 kW/340 KS, te nudi 563 Nm okretnog momenta. Ova izvedba ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,7 sekundi, dok je maksimalna brzina 220 km/h. Radi pogona samo na stražnje kotače, masa je smanjena za 110 kg u odnosu na Macan 4, što omogućuje manju potrošnju, a autonomija mu je do 641 km.

Model Macan 4S ima novi motor stražnje osovine i snažni SiC pulsni pretvarač od 600 A. Elektromotor promjera je 230 mm i ima aktivnu dužinu od 150 mm. Zajedno s motorom prednje osovine koji se također upotrebljava u modelu Macanu 4 i Turbo, to rezultira izlaznom snagom sustava od 330 kW/448 KS s kratkim povećanjem snage (overboost) do 380 kW/516 KS, dok najveći okretni moment iznosi 820 Nm.

Ova izvedba ubrzava od 0 do 100 km/h za 4,1 sekundu, dok mu je maksimalna brzina 240 km/h. Uz isti kapacitet baterije, autonomija ove izvedbe je do 606 km. Baterije podržavaju snagu punjenja do 270 kW, što na dovoljno snažnom punjaču omogućuje punjenje od 10 do 80 posto baterije za 21 minutu.

Standardno je opremljen elektroničkom kontrolom prigušenja Porsche Active Suspension Management (PASM). Prilagodljivi zračni ovjes Adaptive Air Suspension sa sustavom poravnavanja i podešavanjem visine, sustav Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) i upravljanje stražnjom osovinom omogućuju dodatnu optimizaciju voznog postroja za poboljšanje performansi i povećanu udobnost. Od sada je Slate Grey Neo boja dostupna za sve izvedbe Macana, a Macan S dobiva nove 20-inčne aluminijske naplatke. Tu je i novi off-road paket koji je dostupan za sve izvedbe, a donosi drugačiji prednji branik koji povećava pristupni kut do 17,4 stupnja, a u kombinaciji s prilagodljivim zračnim ovjesom povećava udaljenost od tla za 10 mm na 195 mm na normalnoj postavci.

Porsche nudi ovaj paket u dvije boje: u Vesuvius sivoj i u boji karoserije. Prednji branik, bočni pragovi, ploče difuzora i krovni nosači se zatim lakiraju u skladu s tim. U ponudi su i odgovarajući kotači off-road dizajna od 21’’ Vesuvius sive boje. Za kupce koji odaberu varijantu paketa značajki za off-road vožnju u boji karoserije, bočne su maske također lakirane u istu boju. Krovne je nosače moguće naručiti u bojama Black, Silver ili Turbonite (samo Turbo). Osim toga, za modele Macan, Macan 4 i Macan 4S, prednji branik off-road dizajna s umetkom u Vesuvius sivoj boji moguće je naručiti posebno, bez off-road paketa.

Unutrašnjost donosi instrument ploču sa zakrivljenim zaslonom dijagonale 12,6 inča, 10,9-inčni zaslon ispred suvozača i head-up zaslon s tehnologijom proširene stvarnosti. Sada se na zaslonima prikazuje emotivna animacija dobrodošlice, a tu su i najnovija ažuriranja i nova aplikacija Themes koja omogućuje prilagodbu pozadinske boje zaslona i ambijentalnog osvjetljenja s bojom karoserije.

Narudžbe za obje izvedbe su već započele, a isporuke se očekuju od jeseni. Poznate su i cijene u Hrvatskoj, gdje Macan starta od 88.650 eura, dok Macan 4S starta od 99.655 eura.

KOMENTARI