Popravak električnih automobila i do 35% skuplji nego kod benzinaca i dizelaša

Popravak električnih automobila i do 35% skuplji nego kod benzinaca i dizelaša

Osim visoke nabavne cijene, električni automobili nakon sudara su skuplji i do 35%, što automatski znači i skuplje osiguranje.

Test: Hyundai Ioniq 6 AWD Ultra
BYD stigao u Hrvatsku: u ponudi su tri električna modela i jedan plug-in hibrid
Frontera nasljeđuje Crossland: legendarno ime za blizanca Citroena C3 Aircross

Za kupnju električnog automobila uvijek trebate izdvojiti puno veći iznos nego da kupujete benzinsku ili dizel izvedbu, ako potonju još uopće možete pronaći u salonima, a onda će vas dočekati još jedan šok. Naime, ako sudjelujete u prometnoj nesreći, popravak električnog automobila će biti i do 35% skuplji nego kod standardnog automobila.

Tako barem kaže Udruga njemačke osiguravateljske industrije (GDV), koja je nakon istraživanja na 37 parova modela koji su uključivali električne i najsličnije modele s unutarnjim sagorijevanjem. Najveći razlog skupljih popravaka su oštećenja baterija, ali i problemi sa serviserima. Naime, neki serviseri uopće ne žele popravljati ni dirati električna vozila radi straha oko zapaljenja, ali i strujnog udara. Sukladno tome, oni koji žele popravljati električna vozila imaju i više cijene radnog sata, ali je za električno vozilo potrebno i više sati popravka, posebno ako je oštećena baterija…

KOMENTARI