Ponovo potvrđeno: katastrofalan rezultat crash testa kineskog EV Suda SA01

Ponovo potvrđeno: katastrofalan rezultat crash testa kineskog EV Suda SA01

U Njemačkoj se trenutno može kupiti novi kineski električni automobil Suda SA01 po cijeni od 10.390 EUR s poticajima, no ovaj model ne nudi nikakve sigurnosne elemente kao što su ESP i zračni jastuci, toga ni ne čude loši rezultati testa.

Nemojte kupovati dječju sjedalicu Chicco Oasys i-Size
Test ljetnih guma
Ovo su najbolje zimske gume, ali neke modele ipak treba izbjegavati

Krajem prošle godine u Njemačku je stiglo 200 vozila kineske marke Suda, tj. njihovog modela vrlo inspirativnog imena SA01. Riječ je o 4,42 metara dugoj limuzini koja dolazi s 81 KS snažnim elektromotorom i baterijom koja bi trebala omogućiti do 200 km vožnje. Prostora je dovoljno za sve putnike, a i prtljažnik je dovoljno velik, a ispred vozača je digitalna instrument ploča, a središnjom konzolom dominira dodirni zaslon. I sve navedeno uz poticaje u Njemačkoj košta tek 10.390 EUR, ili preračunato u kune, 79.300 kuna, a za te novce se može kupiti tek novi osnovni Twingo ili Space Star. No je li stvarno sve tako dobro?

Naravno da nije, Suda SA01 već na prvi pogled izgleda zastarjelo, završna obrada je jako niske kvalitete, a sigurnosti nema. Naime, kako je riječ o maloj seriji vozila, proizvođač ne treba zadovoljiti standarde što se tiče sigurnosne opreme, pa SA01 ne dolazi s nikakvom sigurnosnom opremom. Nema ABS-a, ESP-a, kao ni jednog zračnog jastuka. Ovo nas vraća na domaće tržište krajem 90-ih godina prošlog stoljeća kada mnogi automobili na našem tržištu nisu nudili serijski ni jedan zračni jastuk. A rezultat svega toga je u potpunosti nesiguran automobil.

Njemački ADAC je SA01 podvrgnuo crash-testu, a na priloženom videu možete vidjeti kako su prošli putnici. Možete vidjeti i kako mu za kočenje s brzine od 100 km/h treba čak 41,8 m, a da o stabilnosti prilikom testa izbjegavanja ni ne pričamo.

Uz, postoji i problem s 40 kWh baterijom koja je ugrađena u ovaj model. Naime, na  kućnom punjaču ćete je moći puniti, no tijekom testa se pokazalo kako vozilo ne može komunicirati s mnogim punionicama, što rezultira nemogućnošću punjenja baterije, a to svakako nije dobro ako krećete na put i kad ne znate gdje ćete i hoćete li uopće moći puniti bateriju. Zaključak možete i sami donijeti, a hoće li proizvođač Suda uspjeti na europskom tržištu? S ovakvim modelima zasigurno neće.

I za kraj, dok smo istraživali ovaj automobil, prilikom posjete na službenu internetsku stranicu proizvođača na adresi http://www.sudacar.cn/en/ nas je dočekao katastrofalno loš Photoshop uradak, gdje je netko samo ”prilijepio” fotografiju modela SA01, no nije primijetio kako se još uvijek vidi retrovizor od vozila koji se nalazi na originalnoj fotografiji.

 

KOMENTARI