Podvučena je crta i ukupan zbroj je 6,84 milijuna prodanih novih vozila u Europi tijekom prvih šest mjeseci 2025. godine. To je tek mali pad od 0,3 posto u odnosu na prošlu godinu, no u lipnju je zabilježen pad od čak 4,4 posto u odnosu na prošlu godinu, pa ostaje vidjeti kako će se stvari razvijati u drugoj polovici godine. A najveći razlog za slavlje imaju kineske marke koje su u prvoj polovici godine udvostručile svoj udio na tržištu.

Na vrhu promjene nema, pa je i dalje najprodavaniji model Dacia Sandero (128.842 kom), koja je zabilježila pad od 11 posto, a slijedi Renault Clio (122.489 kom), a on je zabilježio rast od 7 posto. Na trećem je mjestu Peugeot 208 (109.146 kom), koji je također zabilježio rast prodaje od 0,2 posto. Od četvrtog do šestog mjesta su se smjestila tri Volkswagen modela. Tako je četvrto mjesto zauzeo T-Roc (106.118 kom, -5%), peti je nekadašnji broj 1 – Golf (104.162 kom, -17%), dok je na šestom mjestu Tiguan (97.508 kom, +28%).

Na sedmo se mjesto popela Dacia Duster (97.188 kom), koja je zabilježila rast od 9 posto, dok je na osmom mjestu Peugeot 2008 (96.378 kom), koji je zabilježio rast od 3 posto. Na devetom je mjestu Citroen C3 (95.891 kom), s padom potražnje od 9 posto, dok je na desetom mjestu Toyota Yaris Cross (95.513 kom), koja je također zabilježila pad prodaje od 5 posto.

KOMENTARI