Ovo je potpuno novi Renault Master

Ovo je potpuno novi Renault Master

Novi Renault Master se nudi u više od 40 izvedbi uz mogućnost dodatnih preradi, ima veću nosivost, kao i veću širinu i duljinu utovara, a na tržište stiže na proljeće 2024. godine.

Test: Dacia Spring Extreme Electric 65
Opel predstavlja novi Movano, a naglasak stavlja na električnu izvedbu
Opel Experimental najavljuje izgled budućih Opel automobila

Renault je od 1980. prodao više od tri milijuna kombija Master, a od samog ih početka proizvodi u Batillyju, na istoku Francuske. Renault Master kombiji prisutni su u više od 50 zemalja, uključujući nekoliko južnoameričkih od 1990. godine, a upravo predstavljena četvrta generacija kombija Renault Master na putu je da nastavi taj uspjeh.

Unutrašnjost je uređena kao u automobilima, a armaturna ploča u obliku slova S okrenuta je prema vozaču i pridonosi prostranosti u unutrašnjosti. Serijski dolazi 10-inčni multimedijski zaslon, a ako izaberete automatski mjenjač, on je sada smješten iza upravljača.

Osim toga, ukupan obujam prostora za odlaganje broji ča 135 litara, odnosno 25% više nego u prethodnoj generaciji. Tu je i naslon srednjeg sjedala koji se preklapa u radni stol, a tu je i praktičan prostor za prijenosno računalo, a Master dolazi i s USB-C priključkom za punjenje.

Što se tiče vanjskog izgleda, sprijeda su upečatljiva velika full LED svjetla karakterističnog C oblika, a tu je i novi Renault logo. Master se nudi u sedam boja karoserije, ali i više od 300 posebnih nijansi. I stražnja svjetla nude karakterističan C svjetlosni potpis, a u teretnom prostoru je poboljšan dojam kvalitete, uključujući zaobljene rubove, posebna ojačanja i ostale detalje.

Najzanimljiviji pogoni domaćim kupcima će biti jedan od četiri turbo dizel dCi motora koji se nude u izvedbama sa 105 KS, 130 KS, 150 KS ili 170 KS. U prosjeku troše oko 1,5 litru manje nego prethodna generacija, a uz standardni ručni mjenjač, u ponudu stiže i novi 9-stupanjski automatski EAG9 konverterski mjenjač.

Tu su i dvije električne izvedbe, početna sa 130 KS i 40 kWh baterijom s autonomijom od 180 km, te izvedba sa 143 KS i baterijom od 87 kW s autonomijom do 410 km. To znači da se novi Renault Master može pohvaliti rekordnom nosivošću (1625 kg u kombiju koji se može voziti s dozvolom B kategorije), dosegom (više od 410 km prema WLTP-u) i vučnom snagom (2,5 tona). A u ponudi će biti i izvedba s pogonom na vodik.

Master se nudi s 20 sustava pomoći vozaču, a električne izvedbe imaju mogućnost punjenja od vozila do drugih uređaja (V2L) i od vozila do mreže (V2G). To podrazumijeva mogućnost punjenja drugih uređaja s pomoću utičnice u kokpitu ili teretnom prostoru, kao i adaptere za priključivanje alata, računala i drugih uređaja u utičnice za punjenje. Moguće je i punjenje dijelova ugrađenih po narudžbi (pretinci za hlađenje, automatska vrata prtljažnika, dodatni sustavi grijanja ili hlađenja itd.) izravno iz baterije. Novi Master moći će energiju iz svoje baterije prenositi i u mrežu (V2G) s pomoću dvosmjernog punjača.

Master će se nuditi u 20 izvedbi u rasponu od 11 do 22 kubična metra, a dolazi s 40 mm širim otvorom kliznih vratiju i 100 mm dužim teretnim prostorom. Krug okretanja je kraći za 1,5 m, što omogućuje lakše upravljanje. Nudi se u izvedbama s pogonom na prednje i sve kotače, a svi detalji će biti poznati naknadno. Na naše tržište stiže na proljeće sljedeće godine.

KOMENTARI