Dugo očekivana četvrta generacija Mitsubishi Outlandera je konačno pred nama. Doduše, riječ je o izvedbi za tržište SAD-a, no razlike između te i europske izvedbe će biti samo u detaljima. Tako će ovaj model u Americi u prodaju krenuti već ovog proljeća.
Novi Outlander koristi platformu Nissana X-Trail i dolazi s Mitsubishijevim Super All-Wheel Control 4WD sustavom pogona na sva četiri kotača, što znači kako je i novi model prilično sposoban i izvan asfalta.
I dok se u Europi očekuje isključivo plug-in hibridna izvedba, u SAD-u će se u početku naći samo izvedba s 2,5-litrenim benzincem koji razvija maksimalnu snagu od 184 KS i pritom nudi i 245 Nm okretnog momenta, a motor je uparen s automatskim mjenjačem.
Novi Outlander dolazi s potpuno novim dizajnom koji se temelji na Engelberg Tourer konceptu iz 2019. godine, a tu je i nova izvedba prednjeg dizajna kojeg u Mitsubishiju nazivaju Dynamic Front Shield. Novi model je veći i ima veći međuosovinski razmak, pa sada serijski dolazi sa 7 sjedala.
Unutrašnjost je također potpuno nova, puno modernijeg dizajna, ali i napravljena od kvalitetnijih materijala. Tako sada Outlander dobiva i 12,3-inčnu digitalnu instrument ploču, a infotainment sustav dolazi na zaslonu dijagonale 9,0 inča i standardno nudi podršku za Android Auto i Apple CarPlay.
Serijska oprema je bogata i uključuje 11 zračnih jastuka, adaptivni tempomat, sustav za automatsko kočenje, sustav za zadržavanje unutar trake, Head-up zaslon u boji, navigacija, Bose audio sustav i još mnogo toga.
Sada nam samo preostaje da pričekamo i predstavljanje plug-in hibridne inačice Outlandera, te dolazak u Europu. Ovim modelom Mitsubishi radi veliki korak unaprijed u svakom pogledu.
KOMENTARI