Ovako Renault zamišlja blisku budućnost gradskih dostava

Ovako Renault zamišlja blisku budućnost gradskih dostava

Renault Estafette Concept prikazuje novo dostavno vozilo koje bi se na tržištu trebalo pronaći kroz dvije godine.

Spreman za sve terene: Mini Countryman SE ALL4
Test: Dacia Spring Extreme Electric 65
Hyundai najavljuje Inster, gradski električni auto s cijenom ispod 20.000 eura

Renault i Volvo su ovog proljeća osnovali tvrtku Flexis, a upravo ona će biti zadužena za razvoj i proizvodnju lakih električnih komercijalnih vozila (LCV) koja će biti prilagođena europskim ulicama. Tako je sada predstavljen i koncept Renault Estafette koji bi svoju serijsku izvedbu trebao dobiti do kraja 2026. godine. Ovaj koncept je postavljen na novu FlexEVan platformu a prema povratnim informacijama trenutnih kupaca, a sve kako bi zadovoljio što više uvjeta. Renault Estafette Concept je otprilike velik kao i Kangoo L2, odnosno dug je 4,87 metara i širok 1,92 metra, a može se pohvaliti krugom okretanja kao Clio, no koncept ipak izgleda malo neproporcionalno.

Razlog tome je velika visina od čak 2,59 metra koja pak omogućuje vozaču da se lako kreće od kabine do teretnog prostora bez saginjanja svi visine do 1,90 m. Osim toga, tu je i tovarni prostor obujma 7,1 m3, što je slično onome što se dobiva kod Trafica srednje veličine. Kod serijske izvedbe će unutrašnjost zasigurno biti jednostavnija od ove na konceptu, koja uključuje dva vertikalno postavljena zaslona umjesto retrovizora, dok bi se 7-inčni digitalni instrumenti i 12-inčni multimedijski zaslon mogli naći i u serijskoj izvedbi.

Tovarni prostor je u potpunosti prilagodljiv kako bi se mogli zadovoljiti zahtjevi mnogih potencijalnih kupaca, a istovremeno nudi i veliku fleksibilnost i nakon kupnje. Renault nije objavio detaljnije informacije o pogonskom sklopu i bateriji, jer se očekuju velika poboljšanja na tom području u sljedeće dvije godine.

KOMENTARI