
Treća generacija Peugeota 308 je s nama od proljeća 2021. godine, pa je sada pravo vrijeme da se predstave faceliftane izvedbe, koja će se i dalje nuditi s turbo dizel motorom, uz hibridne, plug-in hibridne i električne izvedbe, a u ponudi će biti pet paketa opreme – Style, Allure, GT GT exclusive i Business.

Najveće promjene su vidljive sprijeda, gdje je 308 dobio novu masku i svjetla, a po prvi puta je tu i osvijetljen logo. Iznad logotipa je i red osvijetljene maske motora koje se nastavlja na prednja svjetla. Nova maska je u boji karoserije, a serijski osvjetljenje stiže u GT paketima opreme. Stražnja LED svjetla stižu u svim izvedbama i donose novu grafiku, a tu je i nov dizajn aluminijskih naplataka koji su dostupni u veličinama od 17 i 18 inča. Tu je i nova boja karoserije Lagoa plava, a izvedba 308 SW dobiva Ingaro plavu boju.

U unutrašnjosti su novi 3D instrumenti dostupni u GT paketima, a središnji 10-inčni zaslon dolazi u svim izvedbama. I dalje je tu pet prečaca ispod zaslona, i-Toggles, koji se mogu personalizirati prema vlastitim željama, a u unutrašnjosti se koristi pravi aluminij, a tu je i Alcantara.

Domaćim bi kupcima mogao biti najzanimljiviji 1,5-litreni turbo dizel motor sa 130 KS koji dolazi u kombinaciji s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, a radi cijene bi mogao biti tražen i hibrid sa 145 KS koji je uparen sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem. Tu je i plug-in hibridna izvedba sa 195 KS sistemske snage u kombinaciji sa 7-stupanjskim automatikom.

Električna izvedba E-308 i dalje stiže s elektromotorom sa 115 kW/156 KS i okretnim momentom od 270 Nm, a uparen je s baterijom kapaciteta 55,4 kWh neto, a sada je i doseg nešto veći, odnosno do 450 km po WLTP-u. Tu je i podrška za AC punjenje do 11 kW, odnosno za DC punjenje do 100 kW.

Prodaja će krenuti tijekom jeseni, a cijene će biti poznate naknadno. Peugeot daje garanciju na vozilo od 8 godina ili 160.000 km, a isto vrijedi i za bateriju.


KOMENTARI