Nakon što je prošle jeseni predstavljena nova generacija Minija isključivo s električnim motorima, konačno su predstavljene i normalne izvedbe s benzinskim motorima. Što se tiče razlike u dizajnu, njih gotovo da ni nema, a novi se Mini može pohvaliti s najmanjim radarskim senzorom sprijeda u BMW grupi.
Razlike u dizajnu nema ni u unutrašnjosti, pa je i tu veliki okrugli OLED zaslon promjera 240 mm, na kojem se vrti MINI OS 9. Tu je i dvobojna instrument ploča, a kupci mogu birati između mnogobrojnih opcija unutrašnjeg uređenja.
No ono što je najvažnije, to su dvije benzinske opcije pogonskog motora. MINI Cooper C pokreće trocilindrični turbo motor koji razvija najveću snagu od 115 kW/156 KS i nudi okretni moment od 230 Nm i ubrzava od 0 do 100 km/h za 7,7 sekundi, uz prosječnu potrošnju od 6,5 do 5,9 litara.
Snažnija izvedba dolazi pod oznakom MINI Cooper S, a njega pokreće četverocilindrični turbo motor koji razvija maksimalnu snagu od 150 kW/204 KS i nudi 300 Nm okretnog momenta, a njemu za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 6,6 sekundi, uz prosječnu potrošnju od 6,7 do 6,1 litru.
MINI s benzinskim motorima se nudi s četiri paketa opreme – Essential, Classic, Favoured i JCW s nekoliko kombinacija unutrašnjeg i vanjskog uređenja. Krov je dostupan u četiri boje, a naplatci u veličinama od 16 do 18 inča. Cijene još nisu objavljene.
KOMENTARI