Isuzu je dobio novog zastupnika u Hrvatskoj, Auto Hrvatska, koja je već ranije u ponudi imala Isuzu kamione, a sada je ponuda proširena i jednim od najpoznatijih pick-up modela na svijetu – modelom D-Max. A kako je D-Max prošle godine predstavljen u novom obliku, to je bio dvostruki razlog za okupljanje domaćih novinara. Iako nosi oznaku D-Max MY24, riječ je o potpuno novom modelu koji je predstavljen u drugoj polovici prošle godine. Njegov je dizajn nadahnut „Miura Design“ konceptom, origami modelom koji je osmislio japanski astrofizičar Kōryō Miura. Sprijeda je tako vidljiva veća maska i uža LED dnevna svjetla, a LED svjetla su ugrađena i straga.
Ovaj je model jedan od najsigurnijih modela u ovom segmentu, a sve se nadopunjuje i izvrsnim off-road mogućnostima. Osim toga, sve izvedbe dolaze s mogućnošću blokade stražnjeg diferencijala. Tu je i novi Rough Terrain Mode – elektronička pomoć za vožnju po teškom terenu. Jednim pritiskom tipke, sustav prilagođava rad motora i kontrolu proklizavanja tako da ciljano raspoređuje snagu na one kotače koji imaju najbolje prianjanje, omogućujući stabilniji prolazak kroz duboko blato, pijesak ili preko kamenja. Ova funkcija, u kombinaciji s blokadom diferencijala, značajno olakšava vožnju manje iskusnim terenskim vozačima i povećava sigurnost pri savladavanju izazova izvan ceste.
Prilazni i odlazni kut iznose 30,5° i 24,2°, a kut nalijeganja 22,9°. Zahvaljujući udaljenosti najniže točke vozila od tla od 240 mm i redizajniranim sustavom usisa zraka te stražnjim oduškom zraka diferencijala, D-Max osigurava dubinu gaza do 800 mm.
D-Max je konstruiran da savlada različite terene i zadatke s pouzdanim 4×4 pogonom. Prijenos na četiri kotača moguće je uključiti elektronički tijekom vožnje (tzv. shift-on-the-fly sustav) za trenutačan prijelaz s asfalta na zahtjevne podloge. Za izuzetno teške uvjete terena, na raspolaganju je i ugrađena redukcija (4L način) koja multiplicira dostupni okretni moment i omogućuje precizno savladavanje strmih uspona, dubokog blata ili vuču teških prikolica na neravnim podlogama. D-Max 4×4 također standardno posjeduje mogućnost blokade stražnjeg diferencijala, čime se oba kotača zadnje osovine vrte istom brzinom za maksimalnu trakciju u slučaju kada jedan od kotača gubi kontakt ili dobro prianjanje.
Sve izvedbe pokreće provjereni 1,9-litreni turbo dizel motor koji razvija maksimalnu snagu od 120 kW/164 KS, a koji pritom nudi 360 Nm okretnog momenta, što je i najvažnija stavka prilikom kupnje ovakvog modela. Pogon je na sve kotače, a trenutačno je D-Max dostupan isključivo sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem, dok će ručni mjenjač stići do kraja godine.
Unutrašnjost donosi robusne materijale, a instrumenti su analogni u početnim paketima opreme, dok su u boljim zamijenjeni 7-inčnim zaslonom s digitalnim prikazom, dok je središnji multimedijski zaslon dijagonale 8 ili 9 inča, također ovisno o opremi, a nude se i bežično spajanje s Apple CarPlay i Android Auto uređajima.
Isuzu D-Max se nudi u tri izvedbe – Single s dvoja vrata i dva sjedala, Space u izvedbi s dvoja vrata i produženom kabinom s 2 + 2 sjedala, te u Crew izvedbi koja je dvostruka kabina i koja može zaprimiti 5 putnika. U ponudi su četiri paketa opreme, a kupci mogu birati između pet boja karoserije. A povodom početka prodaje, sve boje su besplatne. Treba naglasiti i kako se nude mnogo dodataka za ovaj model, od bull bara preko tvrdih pokrova prtljažnika, i ostalih dodataka, a moguće ga je pretvoriti i u kiper ili ugraditi košaru za rad na visini.
Cijene za novi Isuzu D-Max kreću od 42.460 eura za Space izvedbu, odnosno od 47.850 eura za Crew izvedbu, a trenutačno ga je moguće kupiti u Osijeku, Zagrebu, Rijeci i Splitu, a u budućnosti će se mreža širiti. Vrlo brzo nam stiže i na test, gdje ćemo otkriti sve informacije o ovom modelu.
KOMENTARI