Za sve ljubitelje brzine tu je novi BMW M4 CS koji stazu Nordschleife u Nürburgringu prolazi za 7 minuta i 21,989 sekundi. A za to je zaslužno nekoliko dorada – smanjenje težine i povećana snaga, ali i drugi detalji. Ovu izvedbu pokreće redni šestcilindrični M TwinPower Turbo motor obujma tri litre koji razvija maksimalnu snagu od 405 kW/550 KS, što je povećanje od 15 kW/20 KS u odnosu na izvedbu M4 Competition Coupe M xDrive.
Sada je najveći okretni moment 650 Nm koji je dostupan već pri 2750 okretaja, a motor je uparen s automatskim M Steptronic mjenjačem, a snaga se prenosi na sve kotače. Sve to je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,4 sekunde, odnosno od 0 do 200 km/h za 11,1 sekundu, dok je maksimalna brzina elektronički ograničena na 302 km/h, a potonji podatak vrijedi uz M Driver’s Package.
Ova izvedba se ističe i smanjenom težinom i to zahvaljujući dijelovima koji su napravljeni od ugljičnih vlakana, a to je krov, poklopac motora, prednji spliter, prednji usisnici zraka, poklopci retrovizora, te stražnji spojler i difuzor. A na težini se štedjelo i u unutrašnjosti, a koristila se plastika ojačana karbonskim vlaknima, od čega su napravljene središnja konzola, polugice mjenjača iza upravljača i ukrasni elementi. Tu su i serijska školjkasta sjedala, a uštede na težini su napravljene i na ispušnom sustavu koji je sada lakši za 4 kg, koji dolazi s dva para ispušnih cijevi u mat crnoj boji.
M4 CS se vozi na 19 inčnim naplatcima sprijeda na koje su montirane gume 275/35 ZR19, te na 20-inčnim naplatcima straga na koje su montirane gume 285/30 ZR20. Serijski dolaze i M Compound kočnice s čeljustima u crnoj ili crvenoj boji, a uz doplatu su dostupne M Carbon keramičke kočnice koje dolaze u crvenoj ili mat zlatnoj boji. Novi M4 CS će biti dostupan u Brooklyn Grey metalik, Black Sapphire metalik, Riviera Blue i Frozen Isle of Man Green metalik boji, a u prodaju stiže ovog srpnja. Poznata je i cijena u Njemačkoj, gdje ovaj model starta od 160.000 eura pa na više.
KOMENTARI