Jaguar se u potpunosti transformira i postavlja stari novi tagline „Copy Nothing“ (Ne kopiraj ništa) koji svoje korijene vuče od izjava osnivača Sir Williama Lyonsa. Kako u Jaguaru kažu: „Jaguarova transformacija definirana je bujnim modernizmom, kreativnom filozofijom koja podupire sve aspekte novog svijeta marke Jaguar. Prihvaća hrabre dizajne, neočekivano i originalno razmišljanje, stvarajući karakter marke koji će privući pažnju neustrašivom kreativnošću.“
Tu je i redizajnirani logo s jaguarom u skoku koji je sada prikazan u negativu, a izgleda kako bi se na budućim električnim vozilima mogao naći novi okrugli logo s dva slova J. Osim toga, tu je i novi font koji se sastoji od velikih i malih slova, a prema prvim komentarima na internetu uglavnom sve ljude novi vizualni identitet podsjeća na kozmetičku marku, a ne na automobilsku marku. No valjda u Jaguaru znaju što čine?
Ili ipak ne? Naime, Jaguar će u budućnosti nuditi isključivo električna vozila, a zanimljivo je da u svojoj domovini Velikoj Britaniji trenutačno ne nudi ni jedan automobil i tako će biti još barem godinu dana! Je li s ovim Jaguar zacementirao svoju budućnost ili svi mi jednostavno ne razumijemo što su u Jaguaru htjeli napraviti, to će pokazati vrijeme.
KOMENTARI